Skip to main content
Antwoord

Rekeningnummer wijzigen lukt niet via Mijn Odido

• July 30, 2025
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

• is een nieuwe Poster

Goedemorgen,

Het lukt mij niet via Mijn Odido mijn rekeningnummer van 2 verschillende abonnementen aan te passen.
De KNAB-rekening waar beide abonnementen nu vanaf worden geschreven is opgezegd en zal binnenkort niet meer bestaan.
Ik wil het wijzigen naar een gedeelde BUNQ-rekening die op naam van mijzelf en mijn vrouw staat. Ik krijg in Mijn Odido de melding dat de rekening niet op mijn naam staat, wat ik begrijp omdat er nu een tweede naam bijstaat.

Ik heb alle relevante informatie aan mijn profiel toegevoegd, als er meer nodig is hoor ik dat graag.

Gr,

Beste antwoord door Di010

Hey ​@Di010 dank voor het delen van de codes en tenaamstelling! Ik heb voor beide nummers zojuist de bankrekeningnummers gewijzigd naar het nieuwe bankrekeningnummer van BUNQ. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. De bedragen zullen vanaf nu worden geïncasseerd vanaf het gezamenlijke rekeningnummer, wel zo fijn. 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je nog een hele fijne dag toe! 🙌

Bedankt Pharwin en ook een fijne dag en weekend toegewenst!

Gr,

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Di010, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je het rekeningnummer voor je abonnementen wilt aanpassen, laten we samen naar een oplossing kijken. Dank voor het invullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt. Top! Ik wil graag voor je checken of het mij lukt om het bankrekeningnummer voor je te wijzigen. Gaat het om de 2 nummers uit je profiel? Ik moet alleen een extra check uitvoeren bij deze nummers om te zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb zojuist naar beide nummers per sms een code verstuurd. Zou je de 2 codes met mij kunnen delen? Daarnaast ontvang ik ook nog graag de volledige naam, die aan het bankrekeningnummer gekoppeld staat. Zou je die voor mij nog kunnen vermelden in je profiel? Dan heb ik alles compleet en ga ik direct voor je aan de slag! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 31, 2025

Goedemorgen ​@Di010, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je het rekeningnummer voor je abonnementen wilt aanpassen, laten we samen naar een oplossing kijken. Dank voor het invullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt. Top! Ik wil graag voor je checken of het mij lukt om het bankrekeningnummer voor je te wijzigen. Gaat het om de 2 nummers uit je profiel? Ik moet alleen een extra check uitvoeren bij deze nummers om te zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb zojuist naar beide nummers per sms een code verstuurd. Zou je de 2 codes met mij kunnen delen? Daarnaast ontvang ik ook nog graag de volledige naam, die aan het bankrekeningnummer gekoppeld staat. Zou je die voor mij nog kunnen vermelden in je profiel? Dan heb ik alles compleet en ga ik direct voor je aan de slag! 

Goedemorgen Pharwin,

Het gaat inderdaad om de 2 nummers genoemd in mijn profiel. Ik heb nu de tenaamstelling van het nieuwe bankrekeningnummer ook vermeld en ik heb je de 2 verificatiecodes gePMd. 
Alvast bedankt!

Gr,
Diony

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@Di010 dank voor het delen van de codes en tenaamstelling! Ik heb voor beide nummers zojuist de bankrekeningnummers gewijzigd naar het nieuwe bankrekeningnummer van BUNQ. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. De bedragen zullen vanaf nu worden geïncasseerd vanaf het gezamenlijke rekeningnummer, wel zo fijn. 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je nog een hele fijne dag toe! 🙌

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • August 1, 2025

Bedankt Pharwin en ook een fijne dag en weekend toegewenst!

Gr,

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

@Di010 Dank je wel, jij uiteraard ook een heel fijn weekend gewenst!