Skip to main content
Beantwoord

Kan abonnement niet koppelen

• July 25, 2025
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Hi Odido,

Ik had een Odido zakelijk abonnement en heb met nummerbehoud een nieuw persoonlijk abonnement afgesloten. Deze heb ik recentelijk met mijn esim QR code geactiveerd. Als ik nu in mijn odido app kijk, zie ik “er staat 1 abonnement klaar” met daarin het nieuwe nummer. Als ik druk op ja graag, dan zie ik de melding “Deze pagina zit op slot”. 

Dit speelt al een aantal weken. 

Bij het toevoegen van de esim zag ik trouwens het nieuwe nummer, maar ik heb het nummer zelf toen gewijzigd naar mijn oude nummer via instellingen. 

Weet niet of dit verder uitmaakt bij het toevoegen van het nieuwe abonnement in mijn Odido app.

Zou iemand mij kunnen helpen, alvast bedankt!

Beste antwoord door YH_S2

Hey ​@YH_S2 geen probleem! Gaat het om het e-mailadres uit je profiel? Ik heb hierop gezocht en ik zag inderdaad dat er nog wat gekoppeld stond. Geen zorgen, dit account heb ik volledig verwijderd en je kunt met dat e-mailadres gewoon een nieuw account aanmaken via onze website. 

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 

Het is gelukt, dank voor het regelen!

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@YH_S2, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je wilt kunnen inloggen en alles van je particuliere abonnement wilt kunnen inzien, laten we samen naar een oplossing kijken. Als je deze melding te zien krijgt, vermoed ik dat er iets niet goed staat ingesteld voor je account. Dank voor het invullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement. Vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, ik heb zojuist je account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Nu zou het moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeer (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt!

• Auteur
  • July 28, 2025

Hoi ​@YH_S2, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je wilt kunnen inloggen en alles van je particuliere abonnement wilt kunnen inzien, laten we samen naar een oplossing kijken. Als je deze melding te zien krijgt, vermoed ik dat er iets niet goed staat ingesteld voor je account. Dank voor het invullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement. Vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, ik heb zojuist je account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Nu zou het moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeer (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt!

Hi Pharwin,

Dank voor je tijd! Ik wil graag een nieuw account aanmaken met mijn mailadres die ik ook had gebruikt voor mijn oude account die is verwijderd. Hij zegt dat er al een account is met dat email adres. Moet ik een heel nieuw email adres gebruiken? 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@YH_S2 geen probleem! Gaat het om het e-mailadres uit je profiel? Ik heb hierop gezocht en ik zag inderdaad dat er nog wat gekoppeld stond. Geen zorgen, dit account heb ik volledig verwijderd en je kunt met dat e-mailadres gewoon een nieuw account aanmaken via onze website. 

• Auteur
  • Antwoord
  • July 29, 2025

Het is gelukt, dank voor het regelen!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

@YH_S2 Fijn dat het is gelukt, daar ben ik erg blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁