Skip to main content
Beantwoord

Geen inzicht in verbruiken door foutmelding account.

• August 1, 2025
  • 3 reacties
  • 16 Bekeken

Een paar maanden geleden heb ik mijn contract bij jullie verlengd en op één of andere reden is mijn telefoonnummer nu niet meer gekoppeld aan mijn account, waardoor ik geen inzicht meer heb in mijn verbruik. Hij geeft aan dat het nummer is gekoppeld aan een ander account maar als ik mijn wachtwoord wil wijzigen op basis van mijn telefoonnummer dan krijg ik wel op het juiste mailadres de code binnen. Het vreemde is dat hij dus wel zegt dat die gekoppeld is aan een ander account. Zou iemand mijn nummer kunnen verwijderen van elk account? Zodat ik mij opnieuw kan aanmelden.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@rhrijkse dank voor het invullen van je geboortedatum! Ik heb meteen gekeken en ik zag inderdaad dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, wat mijn collega Maricano ook al aangaf. Geen zorgen, deze heb ik meteen voor je verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account via onze website en koppel dan je abonnement. Nu zou het moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt! 

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi R, superleuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik zie inderdaad dat je oude abonnement nog gekoppeld staat. Zet je alleen nog je geboortedatum in je profiel? Dan verwijder ik het oude account en dan heb je binnen no time een nieuw account met je nieuwe abonnement gekoppeld! 😄

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 4, 2025

Hoi Marciano. Dank je voor je reactie! Mijn geboortedatum heb ik toegevoegd.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@rhrijkse dank voor het invullen van je geboortedatum! Ik heb meteen gekeken en ik zag inderdaad dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, wat mijn collega Maricano ook al aangaf. Geen zorgen, deze heb ik meteen voor je verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account via onze website en koppel dan je abonnement. Nu zou het moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt!