Ik ben al jaren klant bij odido. Nu heb ik een nieuw abonnement afgesloten waarbij ze mij als nieuwe klant hebben geregistreerd maar wel met nummer behoudt. Nu kan ik helaas niet meer inloggen in mijn odido. Wanneer ik dit doe, geeft hij aan dat er geen abonnement is gevonden op dit nummer. Ik gebruik al wel de nieuwe simkaart en mijn abonnement is al wel in gegaan. Wie kan mij helpen?
Antwoord
Inloggen Odido
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi aksprakel, superleuk dat je al jaren deel uitmaakt van onze Odido familie! Het oude abonnement zal nog gekoppeld staan aan je Mijn Odido account. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortejaar, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kan ik het oude abonnement loskoppelen/verwijderen en dan heb je binnen no time je nieuwe abonnement gekoppeld. Geen zorgen, alleen moderators kunnen de gegevens in je profiel zien. Geef je me een seintje als je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.