Hallo community,
Ik probeer al maanden mijn 5 abonnementen te koppelen aan mijn account. Ik heb al ruim 10 uur met de supportafdeling (zowel Administratie als Service) aan de telefoon gezeten, verspreid over ruim 28 telefoongesprekken (het begon allemaal op 7 Mei)!!!. Ik begin er behoorlijk moedeloos van de worden, dus probeer ik het maar via de community.
Ik heb al tig jaren een abonnement bij T-Mobile/Odido, zonder problemen. De problemen zijn begonnen toen ik een voorstel in Maart kreeg om een Basis Unlimited abonnement te nemen, dan konden mijn vrij en kinderen hiervan mee profiteren met een Samen Unlimited abonnement.
Het probleem in eerste instantie was dat mijn account op de een of andere manier ook gekoppeld was aan een andere klant van Odido. Ik kreeg allemaal berichten (sms/mail) van adreswijziging, emailwijziging. Op een gegeven oment had ik al haar gegevens en had ik ook met haar maar contact gezocht. Zij had er uiteraard ook last van, maar uiteindelijk was het bij haar opgelost. Haar tip was om niet met de administratie te bellen , maar met Service. Dat heb ik toen ook gedaan en uiteindelijk was het gelukt om dit probleem in ieder geval op te lossen.
Daarna moest er opnieuw gekoppeld worden, maar ik zag dat er 8 i.p.v. 5 abonnementen klaar stonden, alleen het koppelen lukt maar niet (inmiddels zie ik dat er 12 abonnementen klaar:
.Koppelen lukt nog steeds niet. Alle eerstelijns supportmedewerkers proberen mij vriendelijk te helpen, maar het dringt maar niet door dat dit probleem groter is dan alleen maar proberen te koppelen. Uiteindelijk heb ik door behoorlijk aan te dringen een teamlead (naam bekend) gesproken, die mij verzekerde dat hij er persoonlijk op toezag dat het opgelost zou worden. Je begrijpt het al...niks meer van hem vernomen. Tijdens de laatste 4-6 gesprekken heb ik dringend gevraagd mij op de hoogte te houden van de ontwikkelingen, ook als het nog niet gelukt is. Ik wordt NIET teruggebeld!!!
Er zijn dus ik weet niet hoeveel tickets al aangemaakt, maar van deze weet ik dat ze nog “open” staan:
- 78488461 (27 Juni)
- 78536775 (2 Juli)
- 78746267 (18 Juli)
Ik moet er nog wel bij vermelden dat het, pakweg 2 keer “gelukt” was, dat ik wel mijn abonnementen zag. Het ging weer fout toen ik voor die nummers rechten gaf aan die persoon die dat nummer heeft (Kan dat? JA dat KAN...sommige medewerkers weten dit niet eens, zelfs die teamlead moest dit even navragen). Daarna zag ik niet eens mijn eigen nummer niet meer.
Kom niet met de “oplossing” om mijn account maar eens te verwijderen en opnieuw aan te maken, want dat is ook al tig keren gedaan, zonder succes.
Uit bovenstaande hoop ik dat het duidelijk wordt, dat dit geen simpel, klein probleempje is. Maar helaas wordt het maar niet (goed) opgepakt of in ieder geval opgelost.
Wie ervaart ook dit soort problemen?