Skip to main content
Antwoord

Mobiele dat abonnement niet in Mijn Odido te zien

• July 30, 2025
  • 12 reacties
  • 47 Bekeken

Half juni ben ik overgestapt naar Odido internet. Voordat internet was aangesloten heb ik ook een mobiele data (data only) abonnement genomen via mijn odido account. De mobiele data werkt goed, maar de gebruiksgegevens zie ik niet in mijn odido. Wel krijg ik bij opstarten van mijn odido dat nummer te zien met de vraag of ik het wil toevoegen. Als ik dat bevestig krijg ik de melding “

Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer.

Aangezien ik via mijn odido dit abonnement heb aangevraagd lijkt het me dat mijn adres etc gevens hetzelfde moeten zijn.

Ik zit dus nu met het probleem dat ik mijn gebruiksgegevens niet kan zien en dat ik geen klantvoordeel kan aanvragen.

Inmiddels werkt odido internet hier wel.

Beste antwoord door brambl

Hoi ​@brambl dank voor het versturen van de kopie! Ik zie dat een collega de aanpassing voor je heeft gemaakt en dat het ook is gelukt met koppelen. Ik zie beide abonnementen nu terug in je account. Klopt dat en werkt alles naar behoren? 

We horen het graag van je! 

Ja, bedankt. Na enig geharrewar blijkt het nu te werken. Probleem: ik had mijn roepnaam ingevuld terwijl ik mijn volle naam of alvast de eerste letter daarvan had moeten invullen.Geen idee of bij het registreren daarop wordt gewezen. Ik sta nu met mijn volle naam geregistreerd.

12 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • July 30, 2025

Hallo ​@brambl 

En wat gebeurt er als je kiest voor abonnement koppelen?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 30, 2025

Bedoel je met abonnement koppelen :

Als ik dat verstuur komt de melding 

Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer.

Of bedoel je iets anders met koppelen

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • July 30, 2025

@brambl 

Als je nog een beetje onder kijkt zie je abonnement/prepaid koppelen, wat krijg je als je het via die knop doet?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 30, 2025

Heb ik geprobeerd. Nummer ingevuld, laatste 5 cijfers van mijn bankrekening en dan “er ging iets fout.

Op het forum kom ik een paar keer tegen de laatste 4 cijfers, krijg dan “klopt niet”

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 30, 2025

na bij toevoegen prepaid ipv mobiel ingevuld, dat leek wat beter te gaan, zelfs een sms dat het succesvol was toegevoegd, maar een paar uur later is de prepaid nog steeds niet te vinden in mijn odido

Duncan Elfrink
Odido
Forum|alt.badge.img
  • Assistent Shop Manager
  • July 30, 2025

Goedenavond ​@brambl ,

Welkom op de Odido Community! Vervelend om te lezen dat het koppelen niet echt lekker verloopt. Als jij op jouw profiel alle privé velden zou willen invullen, dan kan één van mijn collega's even in jouw account kijken of alles klopt.

Er treedt vaker een foutmelding op bij klanten. Dit kan bijvoorbeeld komen als er andere voorletters op het contract staan dan die zijn ingevuld in de Odido app. Of een compleet andere reden.

Zodra jij jouw velden hebt ingevuld, kun je dat hier dan vermelden? Dan kunnen we snel kijken naar het probleem!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 31, 2025

Profiel ingevuld. Overigens blijkt nu ook de prepaid data only aan mijn klantvoordeel te zijn toegevoegd maar is nog niet te zien in mijn abonnement.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Bram, leuk dat je voor ons hebt gekozen en welkom op de community! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb direct meegekeken en ik zie inderdaad Internet + TV al in Mijn Odido staan. Ik zie ook waarom je 097-nummer nog niet gekoppeld kan worden. Om meerdere abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen moeten de gegevens exact overeenkomen. Op dit moment is het zoals ​@Duncan Elfrink al dacht en staat je voorletter bij Internet + TV op B, terwijl je 097-abonnement op voorletter A staat. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan mag ik je voorletter wijzigen, en dan heb je binnen no time beide abonnementen in je account gekoppeld! 😄

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 3, 2025

Bedankt Marciano, ik heb mijn ID gemaild.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@brambl dank voor het versturen van de kopie! Ik zie dat een collega de aanpassing voor je heeft gemaakt en dat het ook is gelukt met koppelen. Ik zie beide abonnementen nu terug in je account. Klopt dat en werkt alles naar behoren? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • Antwoord
  • August 4, 2025

Ja, bedankt. Na enig geharrewar blijkt het nu te werken. Probleem: ik had mijn roepnaam ingevuld terwijl ik mijn volle naam of alvast de eerste letter daarvan had moeten invullen.Geen idee of bij het registreren daarop wordt gewezen. Ik sta nu met mijn volle naam geregistreerd.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@brambl fijn dat het is gelukt, daar ben ik blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Ik wens je voor nu nog een hele fijne dag toe! 🙌