Skip to main content
Beantwoord

Abonnement niet kunnen koppelen

• July 26, 2025
  • 6 reacties
  • 27 Bekeken

Iedere keer als ik mijn abonnement probeer toe te voegen krijg ik een melding dat hij op een ander account is gekoppeld, echter is hij van dat account verwijderd. Nu kunnen er dus ook geen wijzigingen gemaakt worden aan het abonnement.

gr. Atlas

Beste antwoord door Atlas.booij

Goedemorgen, super! Bedankt voor het invullen van de gegevens. Deze zocht ik inderdaad. Ik heb je oude abonnement (06-nummer) losgekoppeld van het Mijn Odido-account waar deze aan gekoppeld stond. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om op je eigen e-mailadres (e***j@gmail.com) in te loggen op Mijn Odido en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Aangezien er meerdere abonnementen op het Mijn Odido account van je ouders stonden en ik ze moest loskoppelen, zullen zij de mobiele abonnementen en Internet + TV ook opnieuw moeten koppelen in hun Mijn Odido account. Zij kunnen dan gewoon weer inloggen met het e-mailadres r***y@gmail.com. Wil je dit aan ze doorgeven? Ik hoor het graag van je! 😊

Het is gelukt, maar mijn vader kan nu niet meer bij zijn nummer, dus kunnen allebei de nummers weer naar zijn account gezet worden?

6 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Atlas, van harte welkom op de community. Goed dat je Mijn Odido wil gebruiken, altijd handig. Nu moet het natuurlijk wel werken. Je 06-nummer staat nog aan een oud en inactief account gekoppeld. Zet je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan verwijder ik deze voor je en dan heb je binnen no time je nieuwe abonnement gekoppeld aan een nieuw Mijn Odido account! 😄

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 28, 2025

Ik heb dat nu gedaan met mijn eigen iban, het abonnement wordt door mijn ouders betaald, is het erg dat het dan niet hun iban is?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Atlas, als het abonnement op naam van je ouders staat dan heb ik ook de gegevens van je ouders nodig. In dit geval zijn dat alleen nog de geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN (die gekoppeld staan aan je abonnement). Mocht je ze niet uit je hoofd kennen, vraag ze dan na bij je ouders op wiens naam het abonnement staat. Geef je me een seintje als je dit hebt ingevuld? Dan ga ik direct voor je aan de slag!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 29, 2025

Ik heb nu de gegevens van mijn vader aangevuld, als het goed is word die rekening gebruikt om te betalen, anders weet ik het niet.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen, super! Bedankt voor het invullen van de gegevens. Deze zocht ik inderdaad. Ik heb je oude abonnement (06-nummer) losgekoppeld van het Mijn Odido-account waar deze aan gekoppeld stond. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om op je eigen e-mailadres (e***j@gmail.com) in te loggen op Mijn Odido en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Aangezien er meerdere abonnementen op het Mijn Odido account van je ouders stonden en ik ze moest loskoppelen, zullen zij de mobiele abonnementen en Internet + TV ook opnieuw moeten koppelen in hun Mijn Odido account. Zij kunnen dan gewoon weer inloggen met het e-mailadres r***y@gmail.com. Wil je dit aan ze doorgeven? Ik hoor het graag van je! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • July 30, 2025

Het is gelukt, maar mijn vader kan nu niet meer bij zijn nummer, dus kunnen allebei de nummers weer naar zijn account gezet worden?