Iedere keer als ik mijn abonnement probeer toe te voegen krijg ik een melding dat hij op een ander account is gekoppeld, echter is hij van dat account verwijderd. Nu kunnen er dus ook geen wijzigingen gemaakt worden aan het abonnement.
gr. Atlas
Iedere keer als ik mijn abonnement probeer toe te voegen krijg ik een melding dat hij op een ander account is gekoppeld, echter is hij van dat account verwijderd. Nu kunnen er dus ook geen wijzigingen gemaakt worden aan het abonnement.
gr. Atlas
Beste antwoord door Atlas.booij
Goedemorgen, super! Bedankt voor het invullen van de gegevens. Deze zocht ik inderdaad. Ik heb je oude abonnement (06-nummer) losgekoppeld van het Mijn Odido-account waar deze aan gekoppeld stond. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om op je eigen e-mailadres (e***j@gmail.com) in te loggen op Mijn Odido en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Aangezien er meerdere abonnementen op het Mijn Odido account van je ouders stonden en ik ze moest loskoppelen, zullen zij de mobiele abonnementen en Internet + TV ook opnieuw moeten koppelen in hun Mijn Odido account. Zij kunnen dan gewoon weer inloggen met het e-mailadres r***y@gmail.com. Wil je dit aan ze doorgeven? Ik hoor het graag van je! 😊
Het is gelukt, maar mijn vader kan nu niet meer bij zijn nummer, dus kunnen allebei de nummers weer naar zijn account gezet worden?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.