Skip to main content
  • 835 Topics
  • 6,119 Reacties
835 Topics
Activatie Multisim op Apple Watch 10 leidt naar activatiescherm voor Multisim Samsung Watch
Goedemiddag! Ik ben al een aantal weken in contact met Odido Service omtrent het activeren van de Multisim op mijn Apple Watch 10. Wanneer ik via de app of webbrowser Multisim wil activeren kom ik uit in het scherm waarin ik de Samsung Watch kan activeren. Laat het duidelijk zijn dat dat niet klopt ;-) Het probleem is door Odidio erkent en zou worden opgelost. Er is ook een ticket van aangemaakt en is ook geescaleerd. Onlangs weer contact gezocht via Odido Service, omdat ik geen updates krijg rondom dit issue. Ik heb aangegeven graag een alternatieve oplossing aangeboden te krijgen. Men gaf aan het vreemd te vinden dat er niet al een alternatief aangeboden was. Maar daarna bleef het stil en heb ik weer zelf contact moeten zoeken met Odido Service. Weer een volgende medewerker gaf mij aan dat een alternatief helaas niet mogelijk was en dat ik maar gewoon nog even moet wachten. Graag wil ik de community vragen of deze case herkend wordt en of er wellicht oplossing zijn gevonden, bijvoorbeeld workarounds om de Multisim te activeren? Vraag/opmerking aan Odido Service: Ik kan mij zo moeilijk voorstellen dat de enige weg tot activatie via de app/webbrowser verloopt en dat er bijvoorbeeld niets ‘handmatig’ via telefonisch contact kan worden gedaan. Daarbij wordt het probleem telkens weer neergelegd bij de klant, het probleem is van Odido! Men neemt niet de tijd actief mee te denken naar een alternatief. Tenminste zou ik op de hoogte moeten worden gehouden van de status, maar dat wordt ook niet gedaan.. Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt voor jullie reacties!
Nummerbehoud prepaid probleem
Odido prepaid gekocht en geactiveerd recent. Eerder al voor 20 euro erg mooi nummer gekocht, kpn prepaid. Ok ik vraag direct nummerbehoud aan en dan krijg ik uiteindelijk als datum de volgende dag: dan wordt kpn nummer op de odido sim gezet. De volgende dag gebeurt iets dat ik herken uit eerdere prepaid/prepaid porteringen: het proces is niet goed afgerond. Bij kpn/vodafone prepaid portering heb ik gekke dingen meegemaakt (nooit opgelost) en andersom ook. Er is ook ooit door een goede provider ingegrepen om het proces er goed doorheen te halen uiteindelijk. Maar goed deze casus: wat blijkt mijn odido nr kan na de portering gebeld worden, maar internet is er niet, uitbellen levert chronisch de melding op nummer niet in gebruik (gebelde nr!) en mijn odido nr na portering kan ook niet sms'en of gesms't worden. Bovendien: in app melding dat gegevens aansluiting niet op te halen zijn. Heel duidelijk weer zo'n geval van portering die is blijven hangen. Doe alle bekende zaken: sim eruit en erin, netwerkreset. Helpt natuurlijk niet. Bel klantenservice. Eerste poging zegt medewerkster dat ze me later die middag terugbelt. Nooit meer gehoord. Tweede poging lijkt beter: medewerker maakt high priority case aan en ik zal morgen meer horen. Ok. Volgende dag maar eens chatten met klantenservice. Vraag status casenummer. Doorlooptijd 14 dagen! Ja mijnheer high priority cases bestaan helemaal niet. Vervolgens krijg ik alle niet terzake verhalen weer. Zet toestel uit/aan, welk toestel heeft u(?) blablabla. Dan maar klachtenformulier. Belofte: uiterlijk 6 dagen reactietijd . We zullen zien. De totale hierboven beschreven serviceervaring lijkt me dubieus. Niet teruggebeld, niet bestaande high priority verhaal. Ondertussen zit ik met een odido prepaid die na de portering niet functioneert en waar ik gewoon deskundige oplossing voor vraag. En niet tien keer verhaal moeten doen en 10 keer het rijtje loze tips aanhoren, terwijl Odido nu iets technisch moet oplossen. Tenslotte: ik heb nu zo vaak bij de bekende providers gedoe gehad met prepaid/prepaid porteringen, dat het mij een structurele kwestie lijkt waar de providers eens onderling mee aan de slag zouden moeten.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen