Visual Voicemail afgenomen. Niet heel erg duidelijk hoe je dit nu aan de praat moet krijgen. Verder ben ik nu geblokkeerd met de voicemail vanwege hetzelfde gedoe dat ik hier al heel veel langs zie komen, Odido doet helaas steeds net alsof ze niet weten wat er mis gaat, terwijl ze dat nu zo langzamerhand wel eens een keer moeten weten. Wanneer je in het buitenland zit, en dat zit ik, en je je voicemail password invoert, is de kans groot dat je wordt geblokkeerd voor 24 uur. Beetje triest dat je wanneer je vervolgens via het web inlogt op je account je dit niet kunt opheffen. Nu moet ik 24 uur gaan zitten wachten en wanneer ik het dan weer probeer, word ik zeer waarschijnlijk weer geblokkeerd. Wat een zooitje Odido.
Voicemail geblokkeerd
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hi
Zou je dat eens kunnen proberen en daarna je toestel opnieuw opstarten om te kijken of Visual Voicemail dan wel werkt? Wat het ook kan zijn is je eSIM. Ik zie dat je gebruikmaakt van een verouderde eSIM, waarvan het nummer begint met 893116***. Deze simkaarten kunnen ook problemen geven met Visual Voicemail. Wat je kunt doen is heel gemakkelijk gratis een nieuwe eSIM aanvragen via je Mijn Odido account. Je kunt 'm daar ook meteen activeren.
Laat je weten of dit heeft geholpen? Anders kijk ik graag mee naar een andere oplossing!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.