Skip to main content
Beantwoord

Apple One annuleren/terugbetaling

• September 29, 2025
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedenavond,

Ik heb in april een nieuw abonnement genomen. Vanaf juli wordt er echter een bedrag in rekening gebracht voor een 20€ (x3 maanden) Apple One-abonnement waar ik nooit mee akkoord ben gegaan. Ik heb het gevoel dat ik ben opgelicht. Dit lijkt me niet legaal. Ik heb gisteren geprobeerd om Apple One op mijn Odido-account op te zeggen, maar nu staat er dat het niet kan worden opgezegd. Ik zit nu opgescheept met een dubbele maandelijkse betaling voor iets wat ik niet gebruik. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice, maar die is nooit bereikbaar. Wat kan ik doen?

Bedankt voor het advies.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemiddag ​@keven wat fijn dat je een nieuw abonnement bij ons hebt genomen, daar zijn we blij mee! Ik snap heel goed dat het vragen oproept, nu er kosten in rekening worden gebracht voor Apple One. Dit wil ik graag voor je uitzoeken.

Ik heb meteen gekeken naar je factuur en ik zie inderdaad dat er kosten in rekening zijn gebracht. Echter, heb je hier wel eerst 3 maanden gebruik van kunnen maken. Dat is een actie die je nu hebt, als je Apple One neemt. Je kan de bundel ook altijd zelf stopzetten. Dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account, waar de bundels altijd maandelijks aanpas- en opzegbaar zijn. Overigens was de bundel ook terug te zien op je facturen van de afgelopen 3 maanden. Ik zie dat de bundel in ieder geval wel is stopgezet. Zo krijg je in ieder geval geen kosten meer. Wel zo fijn. 

Omdat het ook je eigen verantwoordelijkheid was en je dit ook terug kon zien op je facturen en in je Mijn Odido account, ben ik bereid om een grote uitzondering te maken en de kosten van de bundel voor de helft voor je te vergoeden. Je komt dan uit op een credit van € 10,00. Zou je dat willen? 

Als je mij akkoord kunt geven, maak ik het meteen voor je in orde! 

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 5294 reacties
  • Antwoord
  • October 1, 2025

Goedemiddag ​@keven wat fijn dat je een nieuw abonnement bij ons hebt genomen, daar zijn we blij mee! Ik snap heel goed dat het vragen oproept, nu er kosten in rekening worden gebracht voor Apple One. Dit wil ik graag voor je uitzoeken.

Ik heb meteen gekeken naar je factuur en ik zie inderdaad dat er kosten in rekening zijn gebracht. Echter, heb je hier wel eerst 3 maanden gebruik van kunnen maken. Dat is een actie die je nu hebt, als je Apple One neemt. Je kan de bundel ook altijd zelf stopzetten. Dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account, waar de bundels altijd maandelijks aanpas- en opzegbaar zijn. Overigens was de bundel ook terug te zien op je facturen van de afgelopen 3 maanden. Ik zie dat de bundel in ieder geval wel is stopgezet. Zo krijg je in ieder geval geen kosten meer. Wel zo fijn. 

Omdat het ook je eigen verantwoordelijkheid was en je dit ook terug kon zien op je facturen en in je Mijn Odido account, ben ik bereid om een grote uitzondering te maken en de kosten van de bundel voor de helft voor je te vergoeden. Je komt dan uit op een credit van € 10,00. Zou je dat willen? 

Als je mij akkoord kunt geven, maak ik het meteen voor je in orde!