Skip to main content
Beantwoord

opzeggen extra lukt niet

• October 4, 2025
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Beste, 

ik wil graag mijn extra ‘Podimo’. Opzeggen en stopzetten maar deze optie kan ik nergens vinden. Ik kan het alleen wijzigen naar een duurder abonnement van Podimo, maar niet opzeggen. 

hoe kan ik dit opzeggen want 9,99 voor iets wat ik niet gebruik is te veel. 

alvast dank 

Beste antwoord door tanyapalsma

Hoi ​@tanyapalsma, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je Podimo wilt opzeggen, aangezien je deze bijna niet gebruikt. Daar help ik je graag bij verder! Je kunt je Extra's altijd aanpassen of opzeggen via je Mijn Odido account. 

Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie dat het inmiddels is gelukt om de bundel te verwijderen. Klopt het dat het inmiddels is gelukt? 

Ik hoor het graag van je! 

Hoi, 

Ik zie inderdaad dat Podimo niet meer bij mijn abonnement zit. Ik heb zelf echter nergens op verwijderen of stopzetten kunnen drukken dus hoe het gelukt is weet ik niet. 

maar fijn dat het is stopgezet :) 

dank 

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 5294 reacties
  • October 6, 2025

Hoi ​@tanyapalsma, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je Podimo wilt opzeggen, aangezien je deze bijna niet gebruikt. Daar help ik je graag bij verder! Je kunt je Extra's altijd aanpassen of opzeggen via je Mijn Odido account. 

Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie dat het inmiddels is gelukt om de bundel te verwijderen. Klopt het dat het inmiddels is gelukt? 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • October 6, 2025

Hoi, 

Ik zie inderdaad dat Podimo niet meer bij mijn abonnement zit. Ik heb zelf echter nergens op verwijderen of stopzetten kunnen drukken dus hoe het gelukt is weet ik niet. 

maar fijn dat het is stopgezet :) 

dank 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 5294 reacties
  • October 7, 2025

Goedemorgen ​@tanyapalsma fijn dat het in ieder geval is gelukt, daar ben ik blij mee! 

Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Ik wens je voor nu nog een hele fijne dag toe! 😁