Ik wil de datum voor nummerbehoud naar een latere datum wijzigen. Er staat dat dit via de website kan, alleen als ik dan mijn huidige nummer invoer, krijg ik de melding dat dit niet in gebruik is. Het tijdelijke Odido nummer kan ik ook niet gebruiken gezien dat abonnement nog niet ingegaan is. Hoe kan ik dit oplossen?
Hoi Flowergirl, van harte welkom op de Community! Zet je je 06-nummer(s), geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee om nummerbehoud naar een latere datum te wijzigen. Naar welke datum wil je dit verplaatsen? Dan regel ik dit meteen voor je!
Ik heb de gegevens ingevuld in mijn profiel. Ik zou de datum graag aan willen passen naar 31 januari. Ik neem aan dat het contract bij de huidige provider dan doorloopt tot de datum van het overzetten van nummerbehoud en mijn abonnement bij jullie dan in gaat? Of geeft dit problemen als ik de datum verplaats?
Hi
Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Voor nu wens ik je alvast een hele fijne jaarwisseling toe!
Hi
Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Voor nu wens ik je alvast een hele fijne jaarwisseling toe!
Fijn, bedankt! Duidelijk zo.
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.