Skip to main content

Beste, Ik heb bij de klantenservice om een antwoord gevraagd bij een wijziging van een abonnement naar een lager abonnement om hbo extra uit te zetten

 Er werd gezegd dat ik dat in de hbo max moet doen. In deze app wordt verwezen naar Odido. Graag een oplossing voor dit onjuiste advies. Met vriendelijke groet, Edwin 

 

 

 

Hallo @edwin.schoenmaker, welkom op onze Community! Excuses dat dit niet goed geadviseerd is, laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik zoek op je e-mailadres, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***7767. Geen zorgen, ik heb zojuist de Extra bundel HBO Max voor je uitgezet. Deze krijg je vanaf nu niet meer te zien in je Mijn Odido account. Laat je even weten of je het niet meer te zien krijgt? 

Ik hoor het graag! 


Hallo @edwin.schoenmaker, welkom op onze Community! Excuses dat dit niet goed geadviseerd is, laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik zoek op je e-mailadres, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***7767. Geen zorgen, ik heb zojuist de Extra bundel HBO Max voor je uitgezet. Deze krijg je vanaf nu niet meer te zien in je Mijn Odido account. Laat je even weten of je het niet meer te zien krijgt? 

Ik hoor het graag! 

Hoi Pharwin, ik heb het net gecheckt en het is uitgezet. Veel dank voor de uitstekende service. 🙏


@edwin.schoenmaker Geen dank en graag gedaan! Al we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten - de Community staat voor je klaar! Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst. 😄


Reageer