Skip to main content
Beantwoord

Voicemail beluisteren vanaf een pc

• September 16, 2025
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een voicemail van een Frans bedrijf ontvangen maar de opname is slecht, dus ik probeer er achter te komen of ik mijn mobiele voicemail vanaf een pc kan beluisteren waar ik mijn externe speaker aan kan zetten. De medewerker van de klantenservice dacht dat het wel kon maar moest het opzoeken en nadat ik hem de opname die ik hem liet horen van de voicemail had voorgesteld (hij was een Franstalige Belg) kon hij die ook niet verstaan. Dus toen besloot ik die Granse toko maar te bellen. Toch liet het me niet los. Weet iemand of het kan en hoe?

Beste antwoord door eric

Je zou dan de voicemail kunnen afspelen bij de microfoon van je PC en dan een opname programma gebruiken. Je kunt ook een bluetooth headset/speaker/oortjes aansluiten op je telefoon en het dan zo wat beter horen.

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 10178 reacties
  • Antwoord
  • September 16, 2025

Je zou dan de voicemail kunnen afspelen bij de microfoon van je PC en dan een opname programma gebruiken. Je kunt ook een bluetooth headset/speaker/oortjes aansluiten op je telefoon en het dan zo wat beter horen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • September 16, 2025

Dat heb ik gedaan, maar het ingesproken bericht is zo belabberd opgenomen dat een opname van mibiel naar PC niet goed klinkt. Daarom wilde ik de voicemail op een externe speaker afspelen in de hoop dat de geluidssterkte daarmee hoger zou zijn.