Ik heb dus unlimited en internet en tv. En met 3 punten maak ik gebruik van Viaplay als extra optie.
Ben nu wel uitgekeken op viaplay, hebben niks bijzonders te bieden, dus wil er van af.
Als ik de punten uitzet schiet me about omhoog met 20 euro en dat is niet cool.
Dus hoe switch ik van Viaplay basis naar bijvoorbeeld videoland?
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hoi @mrwjca wat leuk dat je gebruikmaakt van Unlimited Premium in combinatie met een Internet + TV abonnement, lekker voordelig! Aangezien je uitgekeken bent op Viaplay, begrijp ik heel goed dat je dit wilt kunnen wijzigen en ik geef je graag meer duidelijkheid hierover. Je kunt je Extra's altijd heel gemakkelijk wijzigen via je Mijn Odido account.
Mocht het niet in de app lukken, probeer het dan via een browser/laptop om te kijken of dan wel lukt. Zo niet, geef mij dan een seintje in dit topic en voor welke Extra je wilt kiezen. Dan pas ik het met alle liefde voor je aan! 😁
Hoi @mrwjca wat leuk dat je gebruikmaakt van Unlimited Premium in combinatie met een Internet + TV abonnement, lekker voordelig! Aangezien je uitgekeken bent op Viaplay, begrijp ik heel goed dat je dit wilt kunnen wijzigen en ik geef je graag meer duidelijkheid hierover. Je kunt je Extra's altijd heel gemakkelijk wijzigen via je Mijn Odido account.
Mocht het niet in de app lukken, probeer het dan via een browser/laptop om te kijken of dan wel lukt. Zo niet, geef mij dan een seintje in dit topic en voor welke Extra je wilt kiezen. Dan pas ik het met alle liefde voor je aan! 😁
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.