Hallo,
Ik wil bij deze graag een klacht indienen voor mijn bestelling van de iPhone 16 Pro titanium zwart (bestelnummer 241205286). Ik heb deze bijna 2 weken geleden besteld met de prijzenslag actie, en heb sindsdien 3 keer naar de klantenservice gebeld om te vragen waarom het zo lang duurt, want ik heb sinds de bestelling geen enkele update ook via de mail ontvangen. Ik moest er dus sowieso al zelf steeds achteraan gaan. De eerste twee keer kon de klantenservice mij niets meer vertellen dan dat ik gewoon langer moest wachten helaas, waar ik toen nog mee akkoord ging. Vandaag heb ik voor de derde(!) keer gebeld naar de klantenservice, waar ik toen ineens te horen kreeg dat de zwarte kleur niet eens meer beschikbaar is en alleen nog maar de desert kleur. Hier ging ik niet mee akkoord, ik had eigenlijk gehoopt dat mij nog een andere oplossing aan werd aangeboden (als in een compensatie), maar dat gebeurde niet en heb uiteindelijk maar gezegd dat ik mijn geld terug wil, want ik wou echt niet langer wachten op mijn bestelling.
Ik vind het erg slecht dat ik eerst al 2 weken lang moest wachten zonder updates of iets dergelijks, om vervolgens te horen te krijgen dat alleen nog maar een andere kleur beschikbaar is, wat niet het product is wat ik heb besteld. Ik heb dus nu 2 weken lang voor niets gewacht terwijl ik geen berichtje of update kreeg van de status. Een berichtje dat het niet meer op voorraad was zou al fijn zijn geweest, maar ook dat is niet gebeurd.
Ik hoop dat deze klacht er nog voor kan zorgen dat andere toekomstige klanten niet dezelfde matige behandeling krijgen, maar zolang mij ook nog geen compensatie of een andere oplossing wordt aangeboden, hebben jullie mij als klant bij deze verloren.