Skip to main content

Klacht over service

  • September 26, 2025
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Hallo,

Ik wil bij deze graag een klacht indienen voor mijn bestelling van de iPhone 16 Pro titanium zwart (bestelnummer 241205286). Ik heb deze bijna 2 weken geleden besteld met de prijzenslag actie, en heb sindsdien 3 keer naar de klantenservice gebeld om te vragen waarom het zo lang duurt, want ik heb sinds de bestelling geen enkele update ook via de mail ontvangen. Ik moest er dus sowieso al zelf steeds achteraan gaan. De eerste twee keer kon de klantenservice mij niets meer vertellen dan dat ik gewoon langer moest wachten helaas, waar ik toen nog mee akkoord ging. Vandaag heb ik voor de derde(!) keer gebeld naar de klantenservice, waar ik toen ineens te horen kreeg dat de zwarte kleur niet eens meer beschikbaar is en alleen nog maar de desert kleur. Hier ging ik niet mee akkoord, ik had eigenlijk gehoopt dat mij nog een andere oplossing aan werd aangeboden (als in een compensatie), maar dat gebeurde niet en heb uiteindelijk maar gezegd dat ik mijn geld terug wil, want ik wou echt niet langer wachten op mijn bestelling. 
Ik vind het erg slecht dat ik eerst al 2 weken lang moest wachten zonder updates of iets dergelijks, om vervolgens te horen te krijgen dat alleen nog maar een andere kleur beschikbaar is, wat niet het product is wat ik heb besteld. Ik heb dus nu 2 weken lang voor niets gewacht terwijl ik geen berichtje of update kreeg van de status. Een berichtje dat het niet meer op voorraad was zou al fijn zijn geweest, maar ook dat is niet gebeurd.
Ik hoop dat deze klacht er nog voor kan zorgen dat andere toekomstige klanten niet dezelfde matige behandeling krijgen, maar zolang mij ook nog geen compensatie of een andere oplossing wordt aangeboden, hebben jullie mij als klant bij deze verloren.

September 29, 2025

Goedemiddag Stef, van harte welkom op de community! Niet fijn om te lezen dat het door jou bestelde toestel niet meer leverbaar is. Ik zie dit vaker voorbij komen en ik geef je allereerst graag meer informatie. Het kan gebeuren dat een toestel in een bepaalde kleur of geheugenvariant nog op de website staat en dat er een levertijd aan verbonden zit. In dit geval is dit toestel offline gehaald nadat je je bestelling hebt geplaatst. Of mijn eerste 2 collega's direct hebben kunnen kijken of het toestel niet op phase out is gezet dat durf ik niet te zeggen. In ieder geval mijn excuses mochten ze dit wel al gezien kunnen hebben. Dan hadden ze dit uiteraard direct kunnen vertellen. Ik geef je graag meer duidelijkheid over hoe we te werk gaan als een bestelde telefoon niet meer leverbaar is. Mijn collega's verzamelen alle bestellingen waarvan het toestel niet meer leverbaar is. Deze moeten ze onderscheiden tussen particulier, zakelijk, etc. Vervolgens gaan deze lijsten naar mijn collega's van Telesales en zij nemen dan contact met je op om je een ander voorstel te doen. Door de drukte bij verschillende afdelingen is dit dus nog niet gebeurd in jouw geval. Niet fijn, maar ik hoop dat je hiermee toch meer duidelijkheid hebt over waarom je nog niets hebt gehoord. Ik heb zojuist direct een belletje gehad met mijn collega van Order & Delivery en we gaan dit opnieuw opperen bij de juiste afdeling om te kijken of we dit proces kunnen versnellen. Bijvoorbeeld d.m.v. een sms, zodat je sneller op de hoogte bent.

Ik snap dus volkomen dat het niet ideaal is dat je 2 weken hebt gewacht om erachter te komen dat het toestel niet meer leverbaar is. Als het kon had ik graag meer voor je gedaan, maar aangezien je geen kosten hebt gemaakt, kan ik ook niks compenseren. Ik wil wel direct hard op met je meedenken. Wellicht kan je je abonnement via een 3e partij zoals Mobiel.nl of Belsimpel afsluiten als zij de iPhone 16 Pro Zwart nog hebben. Heb je anders misschien een andere telefoon op het oog? Wellicht toch de iPhone 16 in Desert kleur? Vandaag zijn de Aftellers van start gegaan waar ook scherpe acties aan verbonden zitten.

Laat je het me weten of je hier iets aan hebt en waar je straks voor gaat? Ik hoor het graag van je!

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Stef, van harte welkom op de community! Niet fijn om te lezen dat het door jou bestelde toestel niet meer leverbaar is. Ik zie dit vaker voorbij komen en ik geef je allereerst graag meer informatie. Het kan gebeuren dat een toestel in een bepaalde kleur of geheugenvariant nog op de website staat en dat er een levertijd aan verbonden zit. In dit geval is dit toestel offline gehaald nadat je je bestelling hebt geplaatst. Of mijn eerste 2 collega's direct hebben kunnen kijken of het toestel niet op phase out is gezet dat durf ik niet te zeggen. In ieder geval mijn excuses mochten ze dit wel al gezien kunnen hebben. Dan hadden ze dit uiteraard direct kunnen vertellen. Ik geef je graag meer duidelijkheid over hoe we te werk gaan als een bestelde telefoon niet meer leverbaar is. Mijn collega's verzamelen alle bestellingen waarvan het toestel niet meer leverbaar is. Deze moeten ze onderscheiden tussen particulier, zakelijk, etc. Vervolgens gaan deze lijsten naar mijn collega's van Telesales en zij nemen dan contact met je op om je een ander voorstel te doen. Door de drukte bij verschillende afdelingen is dit dus nog niet gebeurd in jouw geval. Niet fijn, maar ik hoop dat je hiermee toch meer duidelijkheid hebt over waarom je nog niets hebt gehoord. Ik heb zojuist direct een belletje gehad met mijn collega van Order & Delivery en we gaan dit opnieuw opperen bij de juiste afdeling om te kijken of we dit proces kunnen versnellen. Bijvoorbeeld d.m.v. een sms, zodat je sneller op de hoogte bent.

Ik snap dus volkomen dat het niet ideaal is dat je 2 weken hebt gewacht om erachter te komen dat het toestel niet meer leverbaar is. Als het kon had ik graag meer voor je gedaan, maar aangezien je geen kosten hebt gemaakt, kan ik ook niks compenseren. Ik wil wel direct hard op met je meedenken. Wellicht kan je je abonnement via een 3e partij zoals Mobiel.nl of Belsimpel afsluiten als zij de iPhone 16 Pro Zwart nog hebben. Heb je anders misschien een andere telefoon op het oog? Wellicht toch de iPhone 16 in Desert kleur? Vandaag zijn de Aftellers van start gegaan waar ook scherpe acties aan verbonden zitten.

Laat je het me weten of je hier iets aan hebt en waar je straks voor gaat? Ik hoor het graag van je!