Hoi @Erwins voicemail werkt niet, wel zo fijn als je Voicemail het doet, laten we samen naar een oplossing kijken! Het klopt dat er meerdere meldingen hierover zijn, maar toch moet ik altijd zaken uitsluiten en willen we zo veel mogelijk informatie verzamelen, zodat het onderzocht kan worden. Alleen wordt het lastig als er geen informatie wordt gedeeld, vandaar dat een oplossing (nog) niet is gegeven. Zullen we samen een poging wagen?
Goed om te weten: het is om veiligheidsredenen niet mogelijk de voicemail te resetten. Je kunt bellen naar 1233 of met een vaste telefoon naar 06-24001233 (vanuit het buitenland +316 -24001233). Daar kun je het wachtwoord wijzigen door optie 3 (Voicemail instellingen en functies) en dan optie 1 (wijzig je wachtwoord) te kiezen. Ook kan je na het volgen van de instructies en het intoetsen van een hekje (#) op je mobiele telefoon, direct een sms'je ontvangen met daarin het wachtwoord. Zou je dat willen doen?
Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.
Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld!