Skip to main content
Beantwoord

Hoe Extra verwijderen?

  • 10 July 2024
  • 5 reacties
  • 156 Bekeken

Ik heb een maand HBO Max als extra gehad totdat ik mijn Prime abonnement kon koppelen, maar nu lukt het me niet om HBO Max te verwijderen en heb ik ineens een extra extra van 5,99€. Hoe kom ik hier nu weer vanaf, want dit was dus niet de bedoeling en het aanpassen van de extra's werkt al niet heel vlot en handig bij mij. 🙄

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Aziraphale, wat gebeurd er precies als je via deze pagina bij HBO Max op wijzigen klikt? Waar loop je precies vast met het wijzigen/stopzetten? Ik heb direct meegekeken en ik zie dat je t/m 9 september door een flinke korting maar € 1,98 betaald i.p.v. de gebruikelijke € 5,99. Wellicht blijft HBO dan tot in ieder geval 9 september interessant voor je. Laat het me maar weten. Anders help ik je uiteraard graag verder! 😄

Hoi @Marciano van Odido ,

 

Dankjewel voor je reactie! Ik krijg het onderstaande te zien en dat kreeg ik gisteren ook toen ik, na heel wat heen- en weerklikken ik mijn punt van HBO naar Prime overgezet had en ik HBO wou verwijderen. Ik krijg het, op de een of andere manier, niet weg.

En ik heb nu een maand HBO gehad, maar kijk er nauwelijks naar en heb wel dingen die ik op Prime volg. HBO mag er van mij dus echt wel af, want ik zie het gebeuren dat ik op 9 september het er ook weet niet vanaf kan halen. Die Extra's lopen bij mij, op de een of andere manier, gewoon niet lekker…

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Aziraphale, bedankt voor de snelle reactie en je screenshot! Ik zie het inderdaad. Je kan hem alleen wijzigen. Ik zet het door naar de juiste afdeling in de hoop dat je dit voortaan zelf uit kan zetten in Mijn Odido. Nu kan je je Extra dus alleen wisselen. Ik heb hem in ieder geval zelf voor je uitgezet en hij is ook direct uit Mijn Odido verdwenen. Zie je dit ook? Als er nog iets is wat ik voor je kan doen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je! 

Hi Aziraphale, bedankt voor de snelle reactie en je screenshot! Ik zie het inderdaad. Je kan hem alleen wijzigen. Ik zet het door naar de juiste afdeling in de hoop dat je dit voortaan zelf uit kan zetten in Mijn Odido. Nu kan je je Extra dus alleen wisselen. Ik heb hem in ieder geval zelf voor je uitgezet en hij is ook direct uit Mijn Odido verdwenen. Zie je dit ook? Als er nog iets is wat ik voor je kan doen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je! 

 

Hoi @Marciano van Odido ,

 

Hij is inderdaad weg. Dankjewel!!

Reputatie 7
Badge +9

Superfijn dat 'ie weg is en uiteraard graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je me te vinden. Start dan gerust weer een nieuw topic. Voor nu wens ik je alvast een hele fijne avond! 😁

Reageer