Skip to main content
  • 836 Topics
  • 6,120 Reacties
836 Topics
Data verdwenen in 24 uur
Hallo Odido, omdat ik geen antwoorden krijg hoop ik dat jullie hier meelezen. Het gaat om het sim only abonnement van mijn 13 jarig dochter. Op maandag 4 september ontving ze nieuwe data van 5GB. 1e dag middelbare school, op de weg erheen en terug gebruikt ze data, op school en thuis wifi. Einde van de dag data = 0. Alles weg. Raar. Mijn man en ik vonden al dat we de data moesten ophogen. Meteen gedaan naar 10GB. Was niet meteen zichtbaar, wel een email en kosten gemaakt. Dus heb gebeld met de klantenservice. Aardige jongeman aan de lijn en vond het verhaal vreemd. Hij heeft weer 5GB ‘opgewaardeerd’ en zou dit ook meteen crediteren. Dit was in de T-Mobile app wel zichtbaar. Fijn. Volgende dag kind weer naar school, komt thuis - alle data weer OP. Hoe kant dit? Sinds dinsdag 5 september deed de app raar, ws omdat T-Mobile ineens Odido is geworden. Heb dinsdag 2x gebeld, woensdag 1x. Heb de chat bot al diverse berichten gestuurd. Lang verhaal kort, heb mobiele data uitgezet op telefoon van dochter. Ze heeft na al die opwaarderingen slechts 1148MG over. Ik heb ineens kosten gemaakt van 30 euro en heb overal print screens van gemaakt. Iedere dag is het andere info. Ik heb zelf ook een abonnement en zelfs stond er op 1 dag alle info omgedraaid . De volgende maand gaat pas weer in op 4 oktober. Duurt veel te lang. Ik zou al 3x terug gebeld worden, is niet gebeurt. We zijn nu 4 dagen verder en ik ben boos

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen