Skip to main content
Beantwoord

Multisim Apple watch Ultra 2 niet activeren

  • 14 July 2024
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Heb sinds vorige week de Ultra Watch 2 gekocht bij Odido + Multsim. Heb al een paar keer gebeld met jullie telefonische lijn omdat er bij mobiel netwerk in de “Watch-app” van de Iphone staat: Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL. 

 

Zie al vele vragen over dit onderwerp maar nog steeds geen oplossing. Waarom verkoop je dit als het niet werkt is mijn vraag dan meteen? Ik heb dit gekocht omdat ik hardloop en geen mobiel wil meenemen. Voel me in de maling genomen en het contact over de telefoon is om te huilen. Niemand die mij kan helpen! 
 

Dus daarom de vraag maar via hier. Hopelijk met de oplossing. 
 

Met vriendelijke groet, 

 

Dane Vosskuhler

2 reacties

Heb sinds vorige week de Ultra Watch 2 gekocht bij Odido + Multsim. Heb al een paar keer gebeld met jullie telefonische lijn omdat er bij mobiel netwerk in de “Watch-app” van de Iphone staat: Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL. 

 

Zie al vele vragen over dit onderwerp maar nog steeds geen oplossing. Waarom verkoop je dit als het niet werkt is mijn vraag dan meteen? Ik heb dit gekocht omdat ik hardloop en geen mobiel wil meenemen. Voel me in de maling genomen en het contact over de telefoon is om te huilen. Niemand die mij kan helpen! 
 

Dus daarom de vraag maar via hier. Hopelijk met de oplossing. 
 

Met vriendelijke groet, 

 

Dane Vosskuhler


Even een update: 

 

Ben langs de Odido shop gegaan en het is opgelost door een medewerker. We hebben mijn oude fysieke Sim-kaart uit mijn telefoon verwijderd en een E-sim geactiveerd. Dit was binnen een minuut geregeld. Daarna ging ik naar mijn mobiel netwerk op mijn Iphone en had ik direct verbinding! Dit ging helemaal automatisch. Dus wie een oude simkaart nog in de iphone heeft probeer dit te wisselen met een E-sim. Dit kun je gratis doen in een shop. Ik kan nu zonder mobiel op 4G met mijn watch:)! 
 

met vriendelijke groet, 

Dane Vosskuhler

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Dane, van harte welkom op de Community! Fijn dat mijn collega's in de shop dit direct voor je hebben kunnen oplossen en heel erg bedankt voor het laten weten hier in je topic. Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag en heel veel plezier met je Watch! 😄

Reageer