Skip to main content
Beantwoord

HBO Max Extra

  • 12 July 2024
  • 3 reacties
  • 350 Bekeken

Hallo, 

Ik ervaar een klein probleempje met de Hbo Max extra. Als ik sinds vandaag Hbo Max wil gebruiken staat er dat ik geen abonnement heb in de app terwijl ik deze gewoon heb gekoppeld aan mijn Odido abonnement. Ik kon mijn account gisteren ook gewoon gebruiken.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

 

Alvast bedankt!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Rachid, van harte welkom op de Community! Ik zie inderdaad dat HBO Max sinds gisteren is verwijderd en ik gok dat ik al zie waar het door komt. Op 12 juli is je Extra HBO Standaard (1 punt) veranderd naar HBO Premium (3 punten). Dit komt bovenop de Extra Prime (1 punt) waardoor je uitkomt op 4 punten terwijl je er 3 hebt. Het lijkt erop dat de HBO Max Premium bundel hierdoor verwijderd is. Het rare is dat ik de andere Extra's niet in je Mijn Odido of in het systeem zie of kan aanpassen. Ik heb daarom direct een case doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling om dit te onderzoeken en op te lossen. Ze hebben momenteel een verwerkingstijd van 14 dagen, maar ik verwacht dat ze wel iets eerder aan je case zullen toekomen.

Wil je Prime niet meer gebruiken en wil je in plaats daarvan HBO Max Premium? Dan kunnen we nog proberen om Prime uit te zetten om te zien of de andere opties dan beschikbaar komen. Laat het me maar weten. Dan wil ik dit in de tussentijd proberen!

Case 71947497

Hoi Rachid, van harte welkom op de Community! Ik zie inderdaad dat HBO Max sinds gisteren is verwijderd en ik gok dat ik al zie waar het door komt. Op 12 juli is je Extra HBO Standaard (1 punt) veranderd naar HBO Premium (3 punten). Dit komt bovenop de Extra Prime (1 punt) waardoor je uitkomt op 4 punten terwijl je er 3 hebt. Het lijkt erop dat de HBO Max Premium bundel hierdoor verwijderd is. Het rare is dat ik de andere Extra's niet in je Mijn Odido of in het systeem zie of kan aanpassen. Ik heb daarom direct een case doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling om dit te onderzoeken en op te lossen. Ze hebben momenteel een verwerkingstijd van 14 dagen, maar ik verwacht dat ze wel iets eerder aan je case zullen toekomen.

Wil je Prime niet meer gebruiken en wil je in plaats daarvan HBO Max Premium? Dan kunnen we nog proberen om Prime uit te zetten om te zien of de andere opties dan beschikbaar komen. Laat het me maar weten. Dan wil ik dit in de tussentijd proberen!

Case 71947497

 

Hey Marciano,

Bedankt voor het antwoord.

Ik heb ondertussen een betaalde abonnement genomen bij HBO MAX om er nu nog gebruikt van te kunnen maken. Zodra dit probleem opgelost is zal ik het weer veranderen. Ik wil wel nog gebruik maken van Prime dus die laat ik voor nu staan en ik zal HBO MAX weer verlagen naar de 1 punt abonnement zodra het weer kan.

Hartelijk bedankt en een fijne dag verder.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Rachid, geen dank en dat is helemaal goed. Ik hoop dat mijn collega's het snel voor je kunnen oplossen. Houd me ook gerust op de hoogte als je van ze hebt gehoord. Voor nu een hele fijne dag! 😄

Reageer