Skip to main content

Hi Odido

Sinds 20 juli ben ik bezig met het laten verwijderen van mijn BKR-registratie. Op maandag 22 juli werd mij bevestigd dat mijn registratie zou worden verwijderd op basis van mijn brief en bewijsstukken. Er werd mij ook verteld dat ik uiterlijk woensdag 24 juli bericht zou ontvangen of dat ik zelf bij BKR moest controleren.

Het is nu echter al twee weken later en ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen. Dit heeft gevolgen voor mijn lopende aanvragen bij andere instanties, die hierdoor mogelijk vervallen.

Ik heb inmiddels al vijf verschillende medewerkers gesproken, maar telkens krijg ik te horen dat het druk is. Ik begrijp dat het soms druk kan zijn, maar twee weken is in dit geval best lang. Ik heb gebeld, gechat, en gemaild naar incasso. NUL REACTIE.

Zouden jullie mij zo snel mogelijk duidelijkheid willen verschaffen. Mijn verzoek is dringend.

Kenmerk: 72055188/2024-07-20 08:58:11

 

Alvast bedankt

 

Hoi Gabsie, van harte welkom op de Community! Ik snap volkomen dat je je BKR-registratie zo snel mogelijk verwijderd wil hebben om aanvragen bij andere instanties af te ronden. Ik heb direct meegekeken en contact opgenomen met mijn collega van Incasso BKR. Hij gaf aan dat hij gisteren per mail heeft gereageerd. Ik weet niet zeker of dit voor of na het starten van dit topic was. Hij mailt je opnieuw met een uitgebreidere uitleg. Ik hoop dat dat alles duidelijk is! 😊


Reageer