Skip to main content
Beantwoord

Aanvraag afgewezen

  • 10 May 2024
  • 33 reacties
  • 537 Bekeken

Goedenavond, 

 

Ik probeerde vandaag een Watch 6 met multisim te bestellen, met een toestel krediet van €10,-- , zodat er geen BKR check plaatsvindt. Bewust voor deze optie gekozen omdat ik wegens een scheiding in 2016 t/m 2019 in de WSNP heb gezeten. 

Nu word mijn aanvraag afgewezen. Waarschijnlijk doordat Odido informatie opvraagt bij Focum en/of Experia.

Zelfs bij de keuze het horloge volledig te betalen, en alleen de maandelijkse kosten voor de e-sim wordt het afgewezen. 

Ik heb bij T-mobole en/of Odido nog nooit een openstaande factuur gehad. 

Het is wel heel erg zuur dat je 5 jaar na beëindiging WSNP nog steeds geen abonnement kan afsluiten. 

Bovengenoemde partijen laten data 8 jaar in hun systeem staan. 

33 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Dan vind ik odido een zeer slecht bedrijf

Dat is jouw mening, dat mag. Maar providers mogen selectief zijn aan wie ze een abonnement verkopen. 50+ neemt het niet zo nauw blijkbaar. 

En kijk als klanten een abonnement bij julie willen aan Schagen en ze worden aleen maar afgewezen raakten julie klanten kwijt. Dus ik vind het bulschit   dat waneer je klant bent geweest je gaat even naar een ander provider later wil je terug komen wordt je afgewezen schande klanten gaan weg bij julie  en het is raar dat er geen contact is via email aleen maar via post. En wat mijn is gezegd als ik de brief ontvangen heb moet ik julie terug belen dan gaan ze kijken om de probleem optelossen. En er werd mijn gezegt als ik ze.ga belen moet ik vragen voor de telesales ik deed dat en ik werd niet doorverbonden 

Of zou het aan me paspoort liggen aan de document nummer

En kan het ook niet via mijn moeder  aan vragen

Me moeder is al lid 

Reputatie 7
Badge +14

En kan het ook niet via mijn moeder  aan vragen

Dat is al heel oud!

Had bestelling gedaan, echter. Afgewezen dit omdat oude van kpn op zijn naam staat ex vertrekt per 01-09-2024

tijdelijk bij iemand in  

dus hoe kan ik de aanvraag doe. Zodat ie goedgekeurd wordt?

Bestelt internet en tv. 
 

groet Daniël

Reputatie 7
Badge +14

Dan zeg je eerst kpn op en bestel dan zonder overstapservice een aansluiting op jouw naam.

Reageer