Skip to main content

Aanbieding HBO Max voor Olympische Spelen

  • 21 July 2024
  • 5 reacties
  • 402 Bekeken

Ik vond een prachtig aanbod van Odido om naar de Olympische spelen te gaan kijken! 

Aanbieding op Internet

Daarna doorgeklikt om dit aan te zetten met dit resultaat:

Er is dus GEEN optie om dit te activeren.

Na overleg met de helpdesk bleek dat dit alleen voor mobiele abonnementen geldt.
Dit is natuurlijk zeer merkwaardig en niet fair om klanten verschillend te behandelen.
Ook zie ik de logica hier niet van in. Via 5G of via glasvezel naar HBO?????

Is dit een onbedoelde fout, of is hier over nagedacht?

Graag een oplossing VOOR aanvang Olympische spelen!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Videoland en HBO max zijn inderdaad allemaal add ons op een mobiel abonnement. In bepaalde unlimited proposities krijg je zelfs punten voor korting op deze zenders. Ik ben met je eens dat dit wel duidelijker had gekund, maar het gaat verder niet voor vrijdag aangepast worden zodat vast internet gebruikers dit aanbod ook krijgen.

Videoland en HBO max zijn inderdaad allemaal add ons op een mobiel abonnement. In bepaalde unlimited proposities krijg je zelfs punten voor korting op deze zenders. Ik ben met je eens dat dit wel duidelijker had gekund, maar het gaat verder niet voor vrijdag aangepast worden zodat vast internet gebruikers dit aanbod ook krijgen.

Het gaat natuurlijk niet om of het duidelijk is, maar dat Odido groot reclame maakt en dat dit dan voor niet-mobiele klanten niet aangeboden wordt.
Onbegrijpelijk voor een bedrijf als Odido dat het graag profileert als ‘Wij doen het anders”.
Misschien kunnen jullie het verschil in prijs aan mij restitueren als ik via HBO een abbonement neem?

 

Reputatie 7
Badge +14

 


Misschien kunnen jullie het verschil in prijs aan mij restitueren als ik via HBO een abbonement neem?

 

Nee, je kunt wel een mobiel unlimited premium abonnement nemen. Dan kun je van de extra punten gratis hbo max krijgen.  Doordat je ook vast internet van Odido hebt krijg je ook €7,50 klantvoordeel  op mobiel en €5,- op vast internet!

Sorry, maar dit is niet het soort antwoord dat ik verwacht van een proffesioneel bedrijf op een klacht van een klant die al heel lang klant is. Mij gewoon maar een ander abbonement proberen aan te smeren.

Ga me bezinnen op  verdere stappen. Alle perken te buiten!

 

Je hebt een mooi 4k TV en een dure internet TV + Internet abonnement en toch kun je geen HBO max krijgen als je geen mobile abo hebt!
Dat probleem heb je niet bij ZIGGO en KPN, hebben ze al iets bedacht zodat hun abonnees kunnen genieten van optimaal beeld kwaliteit (UHD) gedurende olympische spelen.
Dat was ook zo voor het EK.
Bij Odido moet je genoeg nemen met FullHD helaas 

Reageer