Hallo Anthony, welkom op onze Community! Ik heb de case er gelijk bijgepakt en ik zie dat je wat problemen ondervindt met het instellen van een doorschakeling bij je PrePaid-aansluiting. Begrijp ik het goed dat het niet lukt via je Mijn Odido account en ook niet met een SCI-code? Op je screenshot zie ik dat je gebruikmaakt van een VPN-netwerk. Het staat nergens expliciet vermeld, maar als ik het Google, kom ik wat artikelen tegen die zeggen dat een doorschakeling niet ingesteld kan worden met een VPN-netwerk. Zou je de VPN kunnen uitschakelen en het dan nog een keer kunnen proberen? Probeer het eerst via je Mijn Odido account en anders met onderstaande SCI-codes!
Actie | Aanzetten | Uitzetten |
---|
Doorschakelen bij geen gehoor | **61*telefoonnr# | ##61# |
Doorschakelen bij geen bereik | **62*telefoonnr# | ##62# |
Doorschakelen bij in gesprek | **67*telefoonnr# | ##67# |
Altijd doorschakelen | **21*telefoonnr# | ##21# |
Doorschakeltijd aanpassen | **61*telefoonnr*11*sec# |