Skip to main content

TICKET NR 72148212 ODIDO **** DOORSCHAKELEN ****ERROR

  • 24 July 2024
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

TICKET NR 72148212 ODIDO [Aangepast door moderator] DOORSCHAKELEN >Aangepast door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar] ERROR op alle websites **21* en apps foutmeldingen:

 

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo Anthony, welkom op onze Community! Ik heb de case er gelijk bijgepakt en ik zie dat je wat problemen ondervindt met het instellen van een doorschakeling bij je PrePaid-aansluiting. Begrijp ik het goed dat het niet lukt via je Mijn Odido account en ook niet met een SCI-code? Op je screenshot zie ik dat je gebruikmaakt van een VPN-netwerk. Het staat nergens expliciet vermeld, maar als ik het Google, kom ik wat artikelen tegen die zeggen dat een doorschakeling niet ingesteld kan worden met een VPN-netwerk. Zou je de VPN kunnen uitschakelen en het dan nog een keer kunnen proberen? Probeer het eerst via je Mijn Odido account en anders met onderstaande SCI-codes! 

 

Actie Aanzetten Uitzetten
Doorschakelen bij geen gehoor **61*telefoonnr# ##61#
Doorschakelen bij geen bereik **62*telefoonnr# ##62#
Doorschakelen bij in gesprek **67*telefoonnr# ##67#
Altijd doorschakelen **21*telefoonnr# ##21#
Doorschakeltijd aanpassen **61*telefoonnr*11*sec#
Reputatie 7
Badge +14

hoi @anthony68 ,

Wat een rare screen… Daar staan werkelijk alle mogelijke EN onmogelijke doorschakelingen benoemd.

Gegevens doorschakelen???  SMS doorschakelen???  Wat heb je gedaan om dit scherm te krijgen?

 

p.s. @Pharwin van Odido

Als ik in de Odido app kijk kan ik bij prepaid wel blokkades plaatsen en vociemail uit/aan, maar geen doorschakelingen plaatsen wat ik wel kan in de app onder mijn normale abonnement. Ik weet daarom niet of je met prepaid ook doorschakelingen, zelfs met de door jou benoemde SCI-codes kunt maken anders dan naar voicemail. Een doorschakeling van prepaid naar een ander nummer kost namelijk geld voor de eigenaar van de prepaid kaart en dat moet ook nog realtime worden afgetrokken van de balans.

 

Reputatie 6
Badge +7

@eric ik had vernomen dat het bij PrePaid niet mogelijk is via je Mijn Odido account, maar wel alleen door het gebruik van SCI-codes. Als het goed is, zou dat bij PrePaid gewoon moeten lukken. 

Reageer