Skip to main content
Beantwoord

Gewonnen tickets Olympische spelen

  • 18 June 2024
  • 26 reacties
  • 246 Bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Op 24-4-2024 ontving ik een mail van Odido waarin ik kans kon maken op 2 tickets voor de olympische spelen in Parijs. 

Op 31-5-2024 ontving ik een mail waarin werd gemeld dat ik 2 tickets had gewonnen maar dat ik deze wel nog moest claimen. Uiterlijk voor 8 juni 2024.

Op 7-8-2024 heb ik deze 2 tickets geclaimd en daarvan dezelfde dag een bevestiging ontvangen. In de bevestiging werd gemeld dat Odido snel contact met me zou opnemen om alles te regelen.

Uiteraard ben ik erg blij met deze 2 tickets en heb erg veel zin om de Olympische spelen te gaan bezoeken. Daarvoor moet ik echter wel zaken regelen met mijn werk en voor de overnachting. 

Spijtig genoeg ben ik tot op heden nog niet benaderd door Odido om ‘alles te regelen'.

Zelf heb ik daarom op 11-6-2024 telefonisch contact opgenomen met Odido om aan informatie te komen. Uw collega zou mij op 14-6-2024 rond 10:00 terug bellen. Dat is helaas niet gebeurt. Op 17-6-2024 heb ik wederom telefonisch contact opgenomen. Ik ben, zeer professioneel, te woord gestaan door Mayke. Zij heeft mij een link gestuurd naar ‘community.odido’, met het advies via deze site contact te zoeken om aan meer informatie te komen over de gewonnen tickets.

Ik zou graag zo snel mogelijk duidelijkheid hebben welke tickets ik gewonnen heb zodat ik de noodzakelijke zaken kan regelen. Daarom verzoek ik u spoedig contact met me op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Henk Heuvelink,

 

26 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Jus1973 ,

Ondanks dat het advies om op de community je vraag te plaatsen mij vreemd in de oren klinkt, je praat hier voornamelijk met andere klanten, klopt jouw geschetste tijdslijnen ook niet helemaal.

Voor het claimen van de tickets schrijf je een datum van 7 augustus?

‘ Op 7-8-2024 heb ik deze 2 tickets geclaimd en daarvan dezelfde dag een bevestiging ontvangen. In de bevestiging werd gemeld dat Odido snel contact met me zou opnemen om alles te regelen.” 

Bedoel je niet 7-6-2024.. Dan voldoe je zeker aan de vereiste datum.

hoi @Jus1973 ,

Ondanks dat het advies om op de community je vraag te plaatsen mij vreemd in de oren klinkt, je praat hier voornamelijk met andere klanten, klopt jouw geschetste tijdslijnen ook niet helemaal.

Voor het claimen van de tickets schrijf je een datum van 7 augustus?

‘ Op 7-8-2024 heb ik deze 2 tickets geclaimd en daarvan dezelfde dag een bevestiging ontvangen. In de bevestiging werd gemeld dat Odido snel contact met me zou opnemen om alles te regelen.” 

Bedoel je niet 7-6-2024.. Dan voldoe je zeker aan de vereiste datum.

Hallo Eric,

Excuus, 7-8-2024 klopt niet. Het moet idd 7-6-2024 zijn. 

Hallo Eric,

Het is toch zo dat mij deze community geadviseerd is om te reageren. Dat je dit bevreemd kan ik me voorstellen. Misschien kun je, je ook voorstellen dat de (twijfelachtige) communicatie van ODIDO over deze prijsvraag mij ook bevreemd.

Mijn vraag is dat ook, waar kan dan wel terecht met mijn vragen?

Met vriendelijke groet,

Henk

Reputatie 7
Badge +14

Er zijn hier kundige moderators, die lezen mee en zullen verder reageren. Het is duidelijk dat je de tickets op tijd hebt besteld!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Henk, van harte welkom op de Community en super gaaf dat je 2 kaartjes hebt gewonnen voor de Olympische Spelen in Parijs! Ik snap volkomen dat je zo snel mogelijk alles wil regelen, dus ik heb direct contact gehad met mijn collega die hieraan werkt. Zij zijn nu nog afhankelijk van de officiële Olympische organisatie voordat we de kaarten kunnen en mogen toewijzen. We hopen snel alles van hen te ontvangen, zodat we alles kunnen regelen en je op de hoogte kunnen stellen. Zodra alles duidelijk is en vast staat nemen mijn collega's direct contact met je op. De datum van 8 augustus staat in ieder geval vast. Ik hoop dat je snel van mijn collega's hoort en ik wens je alvast héél veel plezier tijdens het event. Laat je het me weten als je van mijn collega's hebt gehoord? Ik blijf graag op de hoogte! 😊

Hoi Henk, van harte welkom op de Community en super gaaf dat je 2 kaartjes hebt gewonnen voor de Olympische Spelen in Parijs! Ik snap volkomen dat je zo snel mogelijk alles wil regelen, dus ik heb direct contact gehad met mijn collega die hieraan werkt. Zij zijn nu nog afhankelijk van de officiële Olympische organisatie voordat we de kaarten kunnen en mogen toewijzen. We hopen snel alles van hen te ontvangen, zodat we alles kunnen regelen en je op de hoogte kunnen stellen. Zodra alles duidelijk is en vast staat nemen mijn collega's direct contact met je op. De datum van 8 augustus staat in ieder geval vast. Ik hoop dat je snel van mijn collega's hoort en ik wens je alvast héél veel plezier tijdens het event. Laat je het me weten als je van mijn collega's hebt gehoord? Ik blijf graag op de hoogte! 😊

 

Hallo Marciano, bedankt voor je reactie. 

Ik wacht de reactie van je collega's af.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Henk, geen dank! Ik hoop dat je snel iets hoort en nogmaals alvast heel veel plezier! 😄

Beste Odido medewerker,

Ik wacht al enkele weken op mijn gewonnen kaarten voor de Olympische spelen. Het gaat om óf 2 kaarten voor atletiek op 8 augustus óf 2 kaarten voor beachvollybal, ook op 8 augustus. 

Tot op heden heb ik nog geen kaarten ontvangen. Ik durf daarom ook nog geen hotel in Parijs te boeken. Maar die kamerprijzen stijgen met de dag. Dus ik ontvang de kaarten daarom zo snel mogelijk.

Ik hoop dat u nog eens wilt informeren wat de status van de datum van uitgeven van de kaarten is.

Met vriendelijke groet,

Henk Heuvelink

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Henk, ik heb dit vrijdag bij de juiste afdeling nagevraagd en zij gaven aan dat de betrokken partijen meer tijd nodig hadden dan verwacht. Komende week moet je de laatste mail ontvangen met alle aanvullende informatie. Ik hoop dat dit direct maandag is, maar dat durf ik op dit moment nog niet te zeggen. Ik snap volkomen dat je je hotel nog niet wil boeken, maar mochten de prijzen echt met de dag stijgen, dan zou ik het wel al doen. Dat je de kaartjes voor 8 augustus hebt gewonnen weet je in ieder geval al zeker! Maar houd me s.v.p. ook even op de hoogte zodra je de mail van mijn collega's ontvangt. Ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Jus1973  Wat een gave prijs! 
Gefeliciteerd en veel plezier straks in Parijs! 👏🏻🌞🏃‍♂️‍➡️
 

Reputatie 1

Hallo,

 

ook ik heb 2 tickets gewonnen. Ik had de tickets ook geclaimd nav een mail om dat te doen. (Nummer 2355212). Daarna niets meer gehoord.

 

gisteren opnieuw een mail dat ik de tickets nog niet had geclaimd maar dat uiterlijk vandaag moest doen. Opnieuw geprobeerd met mijn e-mail maar nu lukte dat niet. Met een andere e-mail adres dit geprobeerd en dat lukte wel. Vanmorgen een bericht gekregen van @activatieboxx dat de naam niet overeenkwam. Op reply de oorspronkelijke naam doorgegeven (waar ik de tickets eerder op had geclaimd) maar tot nu nog niets gehoord en kan hen ook niet bereiken. 
 

kunnen jullie mij vanuit hier verder helpen. Wij willen echt heel graag naar de OS toe namelijk. 
 

alvast dank

 

erwin 

Reputatie 7
Badge +14

@Tommie van Odido ?  @Cal van Odido Kan iemand helpen?

Reputatie 1

Eerste keer claim was op 9 juli jl trouwens 

Reputatie 7
Badge +14

@Erwin1973  is het al opgelost? 

Reputatie 1

@Cristien Nee, nog niet helemaal. Tickets nu wel toegewezen, maar niet voor het juiste evenement. Ik had tickets gewonnen en toegewezen gekregen na mijn claim voor de atletiek. In de reactie vanmorgen via mail ging het om beachvolleybal. Ik heb teruggemaild dat dit nog niet correct is en wij echt heel graag naar de atletiek willen. Daar zat de blijheid van het winnen heel erg in. Dus we hopen dat dit alsnog wordt opgelost. 

Reputatie 7
Badge +14

@Erwin1973 Ik ga proberen hulp te zoeken. Ik zeg proberen want het is mega druk in de vakantie periode 

 

Reputatie 1

@Cristien dat zou ik echt heel erg fijn vinden! Dank je alvast 

Reputatie 1

@Cristien ik krijg zojuist de bevestiging dat er een fout was gemaakt en wij idd de atletiek kaarten gaan ontvangen 😊😊😊😃

Reputatie 7
Badge +14

@Pharwin van Odido  Zo te lezen is het opgelost voor @Erwin1973 Heel veel plezier man. Als het je lukt zie ik graag een foto (niet verplicht)

Doe voorzichtig want #Parijs is druk en vol met motorrijders 😢😂


Groetjes!

Reputatie 1

@Cristien dank je 😊🇫🇷🏃🏻‍♂️🏃🏻‍♀️

Reputatie 6
Badge +7

@Erwin1973 Fijn dat het is gelukt! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. ik wens je heel veel plezier bij de Olympische Spelen! 😄

Reputatie 1

@Cristien  en @Pharwin van Odido , YES! We hebben alles binnen… thanks en we laten weten hoe het was! Op naar PARIS :D 

 

Reputatie 7
Badge +14

@Erwin1973 Geweldig! 🤝🤸‍♀️

Reputatie 1

@Cristien @Pharwin van Odido 

 

Het was super!!!!! Thanks @odido voor de uitnodiging. We hebben er van genoten, van begin tot eind! Supergeregeld ook! 

 

Reputatie 6
Badge +7

@Erwin1973 Wat een geweldige foto, ziet er heel gaaf uit! Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten, daar zijn we erg blij mee! 🤩

Reageer