Skip to main content

Goedenavond, na een paar pogingen bij de telefonische klantenservice doe ik hier nog een poging aangezien ik lees dat er andere mensen met hetzelfde probleem prima zijn geholpen.

Komt’ie: Gister verlengd in de winkel, nieuwe simkaart met een tijdelijk nummer maar gekozen voor nummer behoud. Keurig een email gekregen met een welkomstbericht en Apple One aanbieding voor 3 maanden. Alleen de activatie sms is gestuurd naar het tijdelijke nummer dat gebruikt werd voor mijn nieuwe abonnement. Inmiddels is mijn nieuwe nummer in gebruik en heb ik geen toegang tot die sms die is gestuurd naar het oude nummer. 

Mijn nummer eindigt op *153 en hier zou ik graag opnieuw een sms naar ontvangen zodat ik gebruik kan gaan maken van Apple One. 

Mijn dank is alvast groot, fijne avond, Casper

Hoi Casper, van harte welkom op de Community en tof dat je van Apple One gebruik gaat maken! Niet fijn dat de SMS naar het tijdelijke nummer is gestuurd, maar het klinkt wel logisch. Ik heb direct meegekeken en ik zag dat je inderdaad contact hebt gehad met mijn collega's. Het leek erop alsof Apple One inmiddels geactiveerd is, maar ik weet het niet zeker - dus ik heb de SMS met activatielink voor de zekerheid nog een keer gestuurd. Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen en of het is gelukt met de activatie? 😄


 

 

Hoi Casper, van harte welkom op de Community en tof dat je van Apple One gebruik gaat maken! Niet fijn dat de SMS naar het tijdelijke nummer is gestuurd, maar het klinkt wel logisch. Ik heb direct meegekeken en ik zag dat je inderdaad contact hebt gehad met mijn collega's. Het leek erop alsof Apple One inmiddels geactiveerd is, maar ik weet het niet zeker - dus ik heb de SMS met activatielink voor de zekerheid nog een keer gestuurd. Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen en of het is gelukt met de activatie? 😄


Bedankt voor je support Marciano, dit was de ontbrekende schakel en het werkt nu dankzij jouw SMS. Problem solved, inderdaad logisch dat de sms ging naar het nummer van registratie, fijn dat het zo geregeld is, mooie middag,

Casper 


Hoi Casper, superfijn dat het met mijn SMS nu gelukt is en uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. De Community staat voor je klaar. Dankjewel en jij ook nog een hele fijne middag! 😄


Reageer