Skip to main content

Hallo, ik heb op 24 juli 2024 een i ternet bundel gekocht voor zone 2 turkije voor24,99. Ik krijg dan 1 gb data. Ten eerste heeft mijn man tegelijk bij kpn ook een internet bundel gekocht voor 24.99 maar krijgt 10gb. Nou zit ik al weinig op internet en vond 1 gb dacht ik genoeg omdat ik thuis 10 gb per maand het en meestal maar 2 of 3 gb opmaak per maand. Maar gek genoeg kreeg ik op 27 juli een bericht om 13.05 dat ik nog maar 20 procent overhad en 13.07 dat het op was terwijl ik geen eens op internet zat via SMS. 

Ik vind dit gewoon heel raar, ik kijk soms wat op whatsapp en mijn mail en heb verder geen socialmedia. Mijn man dit dagelijk heel veel op internet sites en zo en heeft nu vandaag amper 1.5gb verbruikt.

Hie kan dit en vind het verschil van 1 gb en 10 gb voor het zelfde bedrag heel buitensporig duur.

 

Ik denk dat ik mijn volgende abonnement bij kpn ga nemen. Terwijl ik al 28 jaar een abonnement via jullie heb wat begon bij Ben. 

Ik snap niet dat ik in 3 dagen zoveel internet zou hebben gebruikt terwijl ik meestal via WiFi nog op mijn telefoon kijk. Vind dit niet kunnen. 

Hoi @mcbkjs ,

Je hebt dan waarschijnlijk nog een abonnement van voor september 2023. Vanaf die datum zijn Odido abonnementen verkrijgbaar met databundels die zowel in Turkije,  usa en Zwitserland bruikbaar zijn. Dit naast data in de EU landen natuurlijk.

Mocht je in de toekomst wel zo'n abonnement hebben, verhoog dan voor de periode dat je daar bent naar Unlimited plus of Unlimited premium. Dit kun je per maand naar boven en beneden aanpassen. Dan heb je buiten NL wel 50Gb in de bundel! Bellen van Turkije naar NL en NL naar Turkije is trouwens bij deze abonnementen ook (deels) inbegrepen.


Mijn abonnement is van mei 2023 inderdaad. En fijn dat je het nu kan bijstellen, maar hier heb ik nu niets aan. Vind het gewoon erg raar dat ik in ene 1gb zou hebben verbruikt in 2 dagen terwijl ik thuis amper 2gb per maand verbruik. Ik gebruik de bundel enkel voor whatsapp en mail. 

En dan nog, mijn man heeft voor het zelde geld 10 gb en is een maand geldig terwijl ik 1 gb heb en maat 14 dagen geldig is.

Ik kan nu dus de rest van de vakantie geen internet meer gebruiken en koste mij wel 25 euro. Vind dit echt hele slechte service.  Ben al zo lang klant en was altijd tevreden.  Maar dit is wel mijn laatste abonnement bij jullie. 


Proposities worden zo nu en dan aangepast en sinds de naamswijziging naar Odido is er dus een speciaal aanbod voor USA en Turkye bijgekomen. Daar was dus vraag naar. Als je een jaarcontract hebt kun je nu al verlengen naar die nieuwe proposities, als je een 2 jaar abonnement hebt kan dat per mei 2025. Dan heb je dus 50 Gb in Turkye en dat betaal je alleen voor de maand dat je er bent. Heel flexibel dus.


Reageer