Skip to main content
Beantwoord

HBO Max en sport

  • 15 July 2024
  • 9 reacties
  • 465 Bekeken

Van het weekend hbo max genomen via odido. Ik kan exhter geen sport zien. Dat kan ik ook niet activeren via odido. Kan iemand mij helpen?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Oh Idam, welkom op de Community! Leuk dat je gebruik maakt van HBO Max. Zie je sport niet staan in het rijtje van Home, Series, Films en HBO? Dan help ik je graag verder. Ik kan je op je e-mailadres alleen niet vinden. Zet je je 06-nummer in je profiel? Dan kijk ik direct met je mee! 😊

Marciano,

 

sport staat er wel maar doet t niet……

mijn email is XXX

mijn nr staat nu in mijn profiel

[E-mailadres verborgen door moderator. Plaats geen persoonlijke gegevens openbaar.]

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Idam, bedankt voor het toevoegen van je e-mailadres en telefoonnummer! Ik heb direct meegekeken en ik zie dat je HBO Max Standaard hebt. Sport is een aparte add-on die je kan toevoegen via HBO Max. Zie meer informatie op deze pagina: HBO Max | Combineer je abonnement met de Sport add-on en kijk sportevenementen op HBO Max.. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Marciano, dank voor je antwoord, maar dit klopt niet volgens mij. Op jouw link en via de app hbo max krijg je de melding dat je dit kunt regelen in je odido account en daar kan ik met geen mogelijkheid de upgrade naar sport vinden…….

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Idam, bedankt voor het proberen. Ik heb het direct nog eens nagevraagd en ik hoor net dat deze add-on nog niet beschikbaar is en dat we verwachten dit na de zomer te kunnen aanbieden. Ik had je graag beter nieuws willen geven, maar ik hoop dat je hiermee meer duidelijkheid hebt!

Hoe zit het nu met die HBO Max ad on. Ik zie nu overal posters en advertorials van Odido dat ik de OS Paris voor 1,99 via HBO.Max kan volgen maar ik kan dit op geen enkele wijze via mijn Odido account regelen. Graag jullie hulp. En dat de add on pas na de zomer beschikbaar komt lijkt me een niet passende reactie......

Wat ik zie op hbo max is dat alle abbos dus ook zonder sport add on toegang hebben tot de olympische spelen…..

Reputatie 7
Badge +14

Zit gewoon in de standaard HBO max app.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, de Olympische Spelen zijn inderdaad te zien met elk HBO Max abonnement. De Sport add-on is zoals ik eerder aangaf uitgesteld tot na de zomer. 

Reageer