Skip to main content
Beantwoord

Multisim kan niet door Tele2

  • 11 July 2024
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Gister een apple watch gekocht. Van te voren gecheckt of ik wel 4G op de apple watch kon krijgen aangezien niet elke provider dit aanbied. Op de site van odido staat dat ze dit doen maar wanneer ik de multisim probeerde toe te voegen (voor ik de apple watch kocht) stond er dat het niet kon met mijn abonnement, zonder verdere uitleg. Toch maar even gebeld met een medewerker die mij vertelde dat het wel kon, dus ik kocht de apple watch met cellular die zo’n 60 euro duurder is. Vandaag weer geprobeerd een multisim aan te vragen, lukte niet, dus ik weer bellen. Wordt mij nu ineens verteld dat dit niet kan omdat ik van Tele2 kom. Mijn opties zijn mijn abonnement vroegtijdig afkopen voor 85 euro extra, of lekker pech en 60 euro extra betaald voor iets wat ik pas na afloop van mijn odido abonnement kan gebruiken, dat is volgend jaar augustus. Dus ben niet echt te spreken over de klantenservice, en dat dit nergens aangegeven staat. Ik hoop dat iemand hier een oplossing heeft die niet zo veel extra gaat kosten…

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @L kalter ,

Je hebt alle prijzen en mogelijkheden van je oude Tele2 abonnement behouden,  alleen de naam is veranderd.  Zo is dat ook gecommuniceerd.  Tele2 had geen multisim mogelijkheid maar ze hebben wel geprobeerd dit ook beschikbaar te maken. Dat lijkt na de zomer mogelijk te worden.

Reageer