Skip to main content
Beantwoord

Galaxy Watch actie Samsung Galaxy S24 Ultra

  • 8 July 2024
  • 3 reacties
  • 1540 Bekeken

ik heb vorige week mijn abonnement verlengt en daarbij een Samsung Galaxy S24 Ultra gekocht. Er was toen nog een actie waarbij je kans maakte op een sport pakket inclusief een Galaxy Watch6. Je moest hiervoor de S24 voor 7-7 aanschaffen, waarbij je in de week erna nog kon registreren. Hiervoor was wel het EMEI nummer nodig. Ik was zaterdag niet thuis om de telefoon in ontvangst te nemen, maar ik heb hem vandaag opgehaald bij een postnl punt. Ik wil nu het toestel registreren, maar kan nergens meer de pagina voor het aanmelden vinden. Hoe kan ik toch het toestel registreren? 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Bigoak, gaaf dat je bij ons blijft met je verlenging én met de Samsung Galaxy S24 Ultra! Ik snap volkomen dat je je wil aanmelden voor deze actie en daar help ik je graag bij. Registreren kan nog t/m 14 juli 23:59 uur op deze pagina: SAMSUNG PROMOTIONS. Lees er meer over in dit topic! Laat je het me weten of het is gelukt met registreren? Succes en ik hoop dat je een sportpakket wint! 😄

Reputatie 2

Hi Bigoak, gaaf dat je bij ons blijft met je verlenging én met de Samsung Galaxy S24 Ultra! Ik snap volkomen dat je je wil aanmelden voor deze actie en daar help ik je graag bij. Registreren kan nog t/m 14 juli 23:59 uur op deze pagina: SAMSUNG PROMOTIONS. Lees er meer over in dit topic! Laat je het me weten of het is gelukt met registreren? Succes en ik hoop dat je een sportpakket wint! 😄

 

Dank voor het bericht. ik heb inmiddels de gegevens kunnen invullen en kreeg vanochtend bericht dat ik een van de winnaars ben. Binnen 2 weken krijg ik het pakket thuis gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Bigoak, wow dat is helemaal goed nieuws - wat gaaf dat je 1 van de sportpakketten hebt gewonnen. Ik wens je er alvast heel veel plezier mee. Mocht je in de toekomst nog eens hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 🙌🏻

Reageer