Skip to main content
8321 Topics
Klacht over afhandeling zoekgeraakte betaling
Beste Odido, Hierbij dien ik een klacht in over de annulering van mijn bestelling (bestelnummer: 201409698) op 3 oktober jl. én dat ik sindsdien nog steeds wacht op terugboeking van het bedrag dat ik betaald heb. Op 26 september jl. heb ik telefonisch mijn abonnement vervroegt verlengd om gebruik te kunnen maken van de actie van een samsung watch 6 bij aankoop van de nieuwe flip 5. Daarbij wilde ik graag direct het volledige bedrag van de telefoon afbetalen (van € 894,41), waarbij ik met de door jullie toegestuurde ideallink het bedrag direct na ontvangst (ook op 26 september) betaald heb. Ik kreeg al direct door dat er iets niet klopte, omdat ik geen bevestiging ontving van de betaling en het scherm bleef staan op ‘de betaling is niet verwerkt’. Ik belde uw klantenservice, maar kreeg enkel te horen dat ik moest afwachten. Sindsdien heb ik al verschillende keren contact opgenomen, verschillende malen aangeboden om bewijs van betaling op te sturen en voornamelijk veel contact opgenomen met de vraag wat nu en wat kan ik doen om te helpen? Maar ik krijg eigenlijk alleen maar te horen dat ik moet wachten en dat er een fout in jullie systeem zit die ervoor zorgt dat de betaling niet gekoppeld kan worden aan de bestelling. We zijn nu ruim vier weken verder en ik heb geen telefoon, want de bestelling is automatisch geannuleerd omdat de betaling niet gekoppeld kon worden, maar ik heb ook mijn geld niet terug. Daarnaast is de actie waaraan ik wilde meedoen allang verlopen, terwijl ik daar wel steeds aandacht voor heb gevraagd. Vervolgens word ik afgescheept met een knullig smsje (met daarin een taalfout) waarin staat dat jullie het helaas niet konden oplossen en ik na het terugkrijgen van mijn geld maar een nieuwe bestelling moet doen. En als ik dan contact opneem omdat ik na afloop van twee weken wachttijd nog steeds mijn geld niet terug heb, proberen jullie mij ook nog een extra Odido thuis aan te smeren. Ik vind dit eerlijk gezegd een ontzettend belabberde service. Ik heb er alle begrip voor dat er iets mis kan gaan, maar los het dan in ieder geval nog proactief op een fatsoenlijke manier op. In plaats daarvan krijg ik alleen te horen dat ik contact op kan nemen met jullie om te kijken naar de mogelijkheden. De fout ligt echter bij jullie systemen en ik zit met de gebakken peren, mijns inziens is het dan ook aan jullie om contact op te nemen met mij met het bieden van een oplossing. Ik ontvang het onverschuldigd betaalde bedrag graag zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen één week na verzending van dit bericht op mijn rekening. Verder verneem ik graag welke passende oplossing jullie mij gaan bieden. Gr.
Onverklaarbare vlekken op iPhone 15 Pro
23 september de iphone 15 pro opgehaald. Binnen een week kreeg hij gekke glimmende vlekken. Zowel Apple als Odido gaf aan dat dit niet oke is en omdat dit zo snel gebeurde ik recht had op een nieuwe. Een retour formulier is aangemaakt, maar ik kon geen leen toestel krijgen. Ik reageerde op de mail met of ik hem niet kon ruilen in de winkel. Geen reactie. Naar de winkel gegaan en die zou contact opnemen met een “speciale afdeling”. Na een week nog niks op gehoord. Klantenservice geeft telefonisch aan dat in de winkel ruilen of leen toestel niet mogelijk is. Er is geen oplossing dus. 2 dagen later een leentoestel kunnen regelen. Klantenservice zegt nu dat ik te laat ben, en dat de case gesloten is omdat ik nooit op de retourmail gereageerd heb. Heb ik dus wel. Er zou binnen 24 uur contact met me worden opgenomen. Niet gebeurt. Klantenservice gisteren gaf aan dat de case nog wel loopt (?) maar dat ik tot de 25e moet wachten en anders een onderzoek gestart wordt. Hoe moeilijk is het? Momenteel wordt ik dus van het kastje naar de muur geleid, terwijl ik gewoon mijn rechten heb op een nieuw toestel. Overigens had de telefoniste gisteren mij per ongeluk niet in de wacht gezet toen ze iets ging opzoeken en begon ze te lachen om mijn verhaal en noemde ze het “savage". Serieus genomen voel ik me dus zeker niet. Hoe zit het nu? Hoe snel kan dit gewoon opgelost zijn?
Support Email Address
We reported move of our address along with an Wi-Fi extender for our new place. Firstly, they sent the Wi-Fi extender to the new address although we explicitly mentioned to deliver to our current address. God knows where it was delivered because we could not receive it and their delivery partner just left it somewhere. Then when asked them again, they said they will resend it to our current address, again it was delivered to the new address. Luckily, we acted and reached their to pick it up. We thought our troubles were over since we had rest of the equipment but had to survive on mobile internet for two weeks because their service partner Guidon did not had any technician slot available. On top of that their chat or help option does not help. After talking to different customer agents over 2 days there was no conclusion. When I asked them to provide some compensation or give us the same discount plan as the new customer, I was told to send out an email which was lost since the chat got expired. Now, I am trying to find that email address but their is no mention of any email on their (Odido) website and the chat doesn’t help. I am willing to explain the situation for the nth time but am lost where to go and get help from the service provider. I have been T-Mobile for more than a year and wanted to continue but this experience is leaving a very sour taste in my mouth about their whole customer Service. If anyone has their support email address, please let me know. Thanks in Advance!

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen