Beste Odido, graag kom ik met u in contact omdat ik een belangenafweging wil voor mij registratie. ik ontvang graag de procedure waar ik mijn documentatie naar kan opsturen. dit i.v.m. een lopende hypotheekaanvraag. Ik heb helaas niet zo veel tijd meer over, kunnen jullie met spoed mij helpen zodat ik geen boete hoef te betalen?. Ik hoor het graag. Alvast dank!
Of het snel kan is de vraag want er zijn op dit moment veel van die verzoeken!
Hopelijk kan een moderator je verder helpen. Vul je gegevens volledig in in je profiel (zie mijn onderschrift)
Zorg dat je alles bij de hand hebt als de moderator er om vraagt in een privébericht (niet openbaar
06-nummer waar het om gaat, de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van het IBAN en het contractnummer van het BKR.
Succes
Omdat mijn hypotheek adviseur dit niet zei! Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met Odido en geen reactie ontvangen. Ik zag dat er vanuit de community snel reactie op kwam en daarom dat ik het nu ook via hier probeer
Omdat mijn hypotheek adviseur dit niet zei! Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met Odido en geen reactie ontvangen. Ik zag dat er vanuit de community snel reactie op kwam en daarom dat ik het nu ook via hier probeer
Ik snap het wel. alleen snap ik die adviseurs niet. geld verdienen lijkt alleen hun prioriteit
Ik zal vragen…. Lees vragen of de moderators je met voorrang kunnen helpen maar dan nog hangt het van de administratie af of het snel kan. Geen garantie dus!
Zou dit heel erg waarderen!! Dankjewel
Hi
Ik heb al 2 weken terug een email verstuurd naar de mail die je mij hebt gestuurd, maar heb nogsteeds geen reactie op gekregen. Zouden jullie daar een antwoord op kunnen geven? En ik heb net opnieuw een email verstuurd.
Alvast bedankt!
Hi
Ik heb in totaal 4x een mail verstuurd.
Ja klopt, is de zelfde mailadres.
Dat zou heel erg fijn zijn! Waardeer ik enorm!
Alvast bedankt
Check! Bedankt voor het laten weten
Hi
Hoi
bedankt voor je bericht en hulp! Echter heb ik met spoed een antwoord nodig ik wacht al 2 weken op een reactie.
Ik snap dat ze het druk hebben, maar ik heb deze week een antwoord nodig anders moet ik €35.000,- betalen als boete.
Geen dank en graag gedaan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.