Skip to main content

Beste Odido, graag kom ik met u in contact omdat ik een belangenafweging wil voor mij registratie. ik ontvang graag de procedure waar ik mijn documentatie naar kan opsturen. dit i.v.m. een lopende hypotheekaanvraag. Ik heb helaas niet zo veel tijd meer over, kunnen jullie met spoed mij helpen zodat ik geen boete hoef te betalen?. Ik hoor het graag. Alvast dank!

@sila1405  Waarom kom je dan zo laat met je verzoek? Heeft niemand je verteld dat een BKR boven de €250 een probleem kan zijn?

Of het snel kan is de vraag want er zijn op dit moment veel van die verzoeken! 
Hopelijk kan een moderator je verder helpen. Vul je gegevens volledig in in je profiel (zie mijn onderschrift)

Zorg dat je alles bij de hand hebt als de moderator er om vraagt in een privébericht (niet openbaar

06-nummer waar het om gaat, de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van het IBAN en het contractnummer van het BKR
 

Succes🍀🍀🍀🍀🍀


Omdat mijn hypotheek adviseur dit niet zei! Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met Odido en geen reactie ontvangen. Ik zag dat er vanuit de community snel reactie op kwam en daarom dat ik het nu ook via hier probeer


Omdat mijn hypotheek adviseur dit niet zei! Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met Odido en geen reactie ontvangen. Ik zag dat er vanuit de community snel reactie op kwam en daarom dat ik het nu ook via hier probeer

Ik snap het wel. alleen snap ik die adviseurs niet. 😢 geld verdienen lijkt alleen hun prioriteit 🙈

Ik zal vragen…. Lees vragen of de moderators je met voorrang kunnen helpen maar dan nog hangt het van de administratie af of het snel kan. Geen garantie dus!


@Cristien ja ik begrijp ze dus ook niet! Al bijna 2 weken hiermee bezig en heb hierdoor zo veel stres gekregen😭

Zou dit heel erg waarderen!! Dankjewel ☺️


Hi @sila1405, welkom op onze Community! 😊 Ik kan mij ontzettend goed voorstellen dat de financiering rond krijgen stress met zich meebrengt. Goed dat je alvast je gegevens in je account hebt gezet. Zojuist heb ik je een e-mail toegestuurd waarin we je alles vertellen over een belangenafweging. Op deze mail kun je reageren, zorg ervoor dat je zoveel mogelijk informatie meestuurt zodat mijn collega's direct een compleet overzicht hebben van de situatie. Nadat je e-mail verzonden is nemen we zo snel mogelijk contact met je op! Laat je mij weten of het is gelukt?


@Anouk van Odido  Beste Anouk,

 

Ik heb al 2 weken terug een email verstuurd naar de mail die je mij hebt gestuurd, maar heb nogsteeds geen reactie op gekregen. Zouden jullie daar een antwoord op kunnen geven? En ik heb net opnieuw een email verstuurd.

Alvast bedankt! ☺️ 


Hi @sila1405, het spijt mij dat je tot op heden nog geen antwoord hebt gekregen van mijn collega's. Wellicht dat de mail verloren is geraakt, goed dat je de mail daarom nog eens hebt verzonden. De verwerkingstijd staat op 5 werkdagen op dit moment. Heb je de mail verstuurd met het mailadres wat gekoppeld is aan je Community account? Dan ga ik er mee aan de slag voor jou!


@Anouk van Odido 

Ik heb in totaal 4x een mail verstuurd.

Ja klopt, is de zelfde mailadres. 
 

Dat zou heel erg fijn zijn! Waardeer ik enorm! ☺️

Alvast bedankt


Check! Bedankt voor het laten weten @sila1405. Ik heb intern direct nagevraagd of je e-mails goed zijn aangekomen. Zodra ik hier antwoord op heb, laat ik het via deze weg direct aan je weten!


Hi @sila1405, mijn collega heeft het voor je uitgezocht en je verzoek is goed binnen gekomen. Het is wat drukker op dit moment, maar de afdeling doet er echt alles aan om je zo snel mogelijk te helpen! 🍀


Hoi @Anouk van Odido ,

bedankt voor je bericht en hulp!  Echter heb ik met spoed een antwoord nodig ik wacht al 2 weken op een reactie.

Ik snap dat ze het druk hebben, maar ik heb deze week een antwoord nodig anders moet ik €35.000,- betalen als boete.


@Anouk van Odido , ik heb net in mijn mail gekeken en ze gaan het verwijderen! Bedankt voor je moeite en hulp!! ☺️🎉


Geen dank en graag gedaan @sila1405. Super fijn om te lezen dat het is opgelost voor je. Veel succes met de aankoop van je nieuwe woning! 😄


Reageer