Het is toch eigenlijk belachelijk.
Sinds gisteren nacht geblokkeerd gistermorgen gelijk alles betaald wat er eventueel open stond en het is nu al meer dan 24 uur verder en het is nog niet opgeheven.
Ik weet wel dat als dit is opgelost ik na een andere provider ga
Heel jammer dat je odido niet kan bereiken en de chatbod izzi je ook niet verder helpt
Ik hoop dat iemand van odido reageerd want ik heb alles gewoon nodig voor me werk dus odido zit me nu aan alle kanten dwars
Goedemiddag @Linsyvanbeek Bij een eerdere achterstand en blokkade moet echt alles in één keer worden betaald.
Hoe heb je betaald? Zelf overmaken kost altijd meer tijd (werkdagen)
Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betaalachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.
https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel/betalen
Heb je al je gegevens ingevuld in je account? (Zie mijn onderschrift)
Hoi @Cristien
Ik heb gisterenochtend alles betaald via ideale.
Er staat im zowel odido app als odido site dat er niks meer open staat
Mvg linsy
@Linsyvanbeek Kijk even in je my-Odido in je facturen. Misschien was er inmiddels een nieuwe rekening of staat er nog iets open.
Vul al je gegevens in in je community account dan kan een moderator je sneller helpen
Dit doe ik de gehele dag al niks nieuws..
Ga ik doen thnx
Hi @Linsyvanbeek, welkom op onze Community! Goed om te lezen dat je alle betalingen hebt voldaan. Ik ben met je gaan meekijken en ik zie dat de blokkade inmiddels is verwijderd. Klopt het dat alles weer werkt naar toebehoren? Ik hoor het graag van je!