Skip to main content

Hi, ik heb recent een sim-only abonnement genomen, en heb nummerbehoud aangevraagd. Het nummerbehoud was goedgekeurd bij mijn huidige provider en het is ingepland midden oktober, maar vroeg me af of het mogelijk is om de ingangsdatum te veranderen naar een eerdere datum?

Mijn huidige abonnement eindigt begin oktober, en kan verlengen maar het nummerbehoud gaat in pas midden oktober.

Ik zie wel dat ik een later datum kan kiezen maar geen eerdere, dus ik was benieuwd erover of het mogelijk is.

Alsvast bedankt!

Nee, de ingang van je abonnement is gekoppeld aan de overdracht van het nummer van je oude provider.

De enigste manier om dit sneller te doen is dat je met je huidige provider een afkoop van het oude abonnement afstemt.


Nee, de ingang van je abonnement is gekoppeld aan de overdracht van het nummer van je oude provider.

De enigste manier om dit sneller te doen is dat je met je huidige provider een afkoop van het oude abonnement afstemt.

Bedankt voor je antwoord. Hoe zt dat met het afkopen? Als ik het afkoopt, kan ik een eerdere datum wijzgen voor de nummerbehoud?


Nee, de ingang van je abonnement is gekoppeld aan de overdracht van het nummer van je oude provider.

De enigste manier om dit sneller te doen is dat je met je huidige provider een afkoop van het oude abonnement afstemt.

Bedankt voor je antwoord. Hoe zt dat met het afkopen? Als ik het afkoopt, kan ik een eerdere datum wijzgen voor de nummerbehoud?

Die vraag moet je bij je huidige provider stellen! 


Hi @WMx, leuk dat je een abonnement bij Odido hebt afgesloten. Ik wil je alvast van harte welkom heten! Fijn om te zien dat Superusers @eric en @Cristien je al van de juiste antwoorden hebben kunnen voorzien. Het klopt inderdaad dat wij de ingangsdatum niet kunnen vervroegen. Jouw huidige provider geeft namelijk een vanaf-datum door. We kunnen de ingangsdatum dus eventueel wel verder in de toekomst zetten voor je, maar niet vervroegen. Mocht je willen dat wij jouw telefoonnummer eerder al overnemen, dan kun je een eventuele afkoop inderdaad bespreken met jouw huidige provider. Mocht je nog vragen hebben voor nu, dan weet je ons te vinden!


Reageer