Skip to main content

Ik kan mijn nieuwe abonnement niet toevoegen aan mijn odido account. Wanneer ik een bestaand abonnement wil toevoegen krijg ik de melding: ‘we kunnen je abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen’. Ik heb odido gebeld en ze hebben een tweede gebruiker van het abonnement verwijderd omdat deze eerst op een andere naam stond, echter doet hij het nu nog niet. Nog contact opgenomen met odido maar er wordt niet op geantwoord. Hoe kan ik nu mijn abonnement inzien in de app en via de site?

Goedemiddag @Kellydevosss, heel hartelijk welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Het spijt me gigantisch dat ook jouw topic anderhalve maand zonder reactie bleef openstaan: dit is ontstaan door een fout in onze geautomatiseerde toewijzing op sub-forum gebied en heeft gelukkig - maar ook heel kwalijk - slechts een handjevol nieuwe topics getroffen. Geen enkel excuus, maar wel spijtig genoeg de grondreden voor onze radiostilte. 

Is jouw probleem inmiddels opgelost (ik hoop het natuurlijk wel)? Zo nee: laat me weten wat ik nog voor je kan doen, dan zet ik het stante pede door! 

Nogmaals sorry!


Reageer