Skip to main content

Ik wil graag de iPhone 16 Pro Max met abonnement bestellen over een aantal dagen, alleen zou ik dat wel met mijn huidige abonnement willen doen. 

Is het mogelijk dat ik het openstaande toestelkrediet afbetaal, en dat ik dan de nieuwe iPhone kan nemen en het abonnement dan dus verleng?

Hallo @Laeyon 

Het huidige toestelkrediet aflossen en verlengen is niet mogelijk. Mogelijk kom je wel in aanmerking om vervroegd te verlengen:

 


Hallo @Laeyon 

Het huidige toestelkrediet aflossen en verlengen is niet mogelijk. Mogelijk kom je wel in aanmerking om vervroegd te verlengen:

 

Zou je eventueel controleren of het contract waar ik het over heb, hiervoor in aanmerking komt? Ik heb je het 06 nummer bij het behorende contract gestuurd via een privé bericht.


@Laeyon

De voorwaarden staan hierboven vermeld en vervroegd verlengen regel je via de klantenservice, zij kunnen dan ook direct zien of je hiervoor in aanmerking komt.


Hi @Laeyon, leuk dat je interesse hebt in de gloednieuwe iPhone 16 Pro Max! Uiteraard bekijk ik graag de mogelijkheden voor je, maar onder het e-mailadres dat je voor de Community gebruikt vind ik alleen een telefoonnummer waarvoor je al een verlenging hebt lopen. Met die verlenging zijn we al heel blij mee! Mocht je willen dat ik dit ook voor een ander abonnement van je check, dan mag je mij een privébericht sturen met daarin ter verificatie het telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik voorzie je dan graag van wat meer duidelijkheid! 


Reageer