Skip to main content

Ik probeer de hele dag een bepaald nummer te bellen, maar als ik dit doe krijg ik direct de melding: oproep beëindigd. 

Het nummer is bij mij niet geblokkeerd. Andere nummers kan ik gewoon bellen.

Wat is er aan de hand?

Hallo @annemaried 

Dit kan meerdere oorzaken hebben :

1. Telefoon staat uit

2. Er is geen verbinding met het netwerk

3. Jij bent geblokkeerd op dat toestel

4. De persoon wil niet gestoord worden en heeft een "niet storen" app aan staan

5. Je word weggedrukt, de telefoon geeft soms namelijk al aan dat je gebeld wordt voordat deze daadwerkelijk is overgegaan

6. Vliegtuig stand staat aan

7. Iemand is al in gesprek en heeft geen optie voor wissel gesprek


Ik probeer de hele dag een bepaald nummer te bellen, maar als ik dit doe krijg ik direct de melding: oproep beëindigd. 

Het nummer is bij mij niet geblokkeerd. Andere nummers kan ik gewoon bellen.

Wat is er aan de hand?

Ik ervaar dit nu zelf ook en dat heeft te make met dat ik een nieuw E-sim heb aangevraagd.
Het Ik kan niet bellen en heb geen internet. Ik kan zelfs niet naar het service nummer van Odido bellen.

Ik vraag me nu af wat ik dan nog kan doen omdat niks lijkt te lukken : (

Gr, Roderick


Hi @RodMob, welkom op onze Community! 😄 Ik help je graag verder. Als ik je beschrijving van de situatie lees dan lijkt het erop dat je eSIM nog niet is geactiveerd. Wanneer een eSIM niet geactiveerd is, kun je inderdaad geen gebruik maken van onze diensten. Ik ben meteen met je gaan meekijken en zie dat er voor nummer eindigend op xxx512 gisteren een eSIM activatie heeft plaats gevonden. Klopt het dat je inmiddels weer volledig bereikbaar bent en dat alles weer naar toebehoren werkt? Ik hoor het graag van je.

 


Hi @RodMob, welkom op onze Community! 😄 Ik help je graag verder. Als ik je beschrijving van de situatie lees dan lijkt het erop dat je eSIM nog niet is geactiveerd. Wanneer een eSIM niet geactiveerd is, kun je inderdaad geen gebruik maken van onze diensten. Ik ben meteen met je gaan meekijken en zie dat er voor nummer eindigend op xxx512 gisteren een eSIM activatie heeft plaats gevonden. Klopt het dat je inmiddels weer volledig bereikbaar bent en dat alles weer naar toebehoren werkt? Ik hoor het graag van je.

 

Hi Anouk,

Fijn dat je contact opneemt.
Helaas speelt het probleem nog steeds. Gisteren heb ik geprobeerd de e-sim te activeren en dacht dat alles goed was gegaan. Misschien is er toch iets misgegaan in het proces, maar dat zou ik vreemd vinden, omdat ik een bevestiging heb ontvangen dat mijn e-sim geactiveerd is en jij dit ook kunt zien, zoals je aangaf.

Afgelopen weekend heb ik mijn abonnement verlengd met de nieuwe iPhone, waarvoor ik een bericht zou moeten krijgen wanneer die beschikbaar is. Zou het daarmee te maken kunnen hebben, en heb jij daar mogelijk inzicht in?

Werk ze voor vandaag en

Groet, 

Roderick


Hi @RodMob, ik heb zojuist op je eigen topic gereageerd! Spreek ik je daar?


Reageer