Skip to main content

Hi,

 

Ik heb afgelopen weekend een bestelling geplaatst om op te halen in de winkel. Er stond bij dat dit de snelste optie zou moeten zijn. Hij is ook (nog steeds) op voorraad. Ik heb hem écht voor maandag nodig. Kan iemand meekijken om te zien of alles goed is gegaan en enige indicatie te geven wanneer ik hem kan ophalen in de shop?

 

Bestelnummer: 220227438

Hallo @Marijn Baggerman 

Het kan enkele werkdagen duren voordat je bericht krijgt van een winkel medewerker om je bestelling op te halen, mits op voorraad natuurlijk. Je zou dan vandaag of in de komende dagen bericht kunnen verwachten.


Hi @Marijn Baggerman, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Wat @Waqqas klopt inderdaad, het kan enkele werkdagen duren voordat je het toestel bij ons in de winkel kan komen ophalen. In verband met de veiligheid van mijn collega's hebben we daar namelijk geen iPhones standaard op voorraad liggen. Ik ben daarom meteen voor je gaan bellen om na te vragen hoe het zit met jouw bestelling. Mijn collega's hebben je toestel vandaag ontvangen en zullen je later op de dag bellen om een afspraak te maken voor het ophalen van je nieuwe iPhone 15 Pro. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe pareltje! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!


Reageer