Skip to main content

Mijn abonnement (mobiel) is geëindigd per 8 augustus. Er is mij toegezegd dat ik géén schadevergoeding moest betalen (coulance). Dat zou ook genoteerd zijn in het systeem. Er is mij gezegd dat ik wel automatische e-mails zou ontvangen waarin een schadevergoeding genoemd zou worden van €44,06, maar dat ik dat mocht negeren. Dat heb ik dus ook gedaan. Nu heb ik de eindfactuur gekregen en daarop staat een schadevergoeding van €53,31. Dit bedrag is ook al van mijn rekening afgeschreven. Ik heb al gebeld naar de klantenservice, maar die geven aan dat ik pas over twee weken reactie krijg van de afdeling ICT omdat het om een systeemfout gaat? Beetje raar verhaal.. Ik wil gewoon een creditnota en mijn geld terug!

Hi @naomi.94, welkom op onze Community! 😊 Logisch dat je dit graag opgelost wilt zien. Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en ik zie inderdaad dat de schadevergoeding onterecht in rekening is gebracht. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat het bedrag al bij je is afgeschreven. Zou je de afschrijving willen storneren? Ik heb de laatste factuur namelijk voor je vergoed, hierdoor zullen de 2 met elkaar verrekend worden en komt de balans weer op 0 uit. Laat je het weten als ik hierin nog iets voor je kan doen?


Reageer