Skip to main content

Beste lezer,

 

Ik had een betalings achterstand deze is gelijk betaald maar ik was wel afgesloten nu ben ik nog steeds niet aangesloten meerdere malen me telefoon aan en uit gezet simkaart erin en eruit maar niks werk.

 

Zowel in de app als op de site staat geen factuur meer open 

 

Ook kan ik odido nu niet bereiken omdat ik een blokkade heb.

 

Kan iemand mij helpen?

Het is toch eigenlijk belachelijk.

Sinds gisteren nacht geblokkeerd gistermorgen gelijk alles betaald wat er eventueel open stond en het is nu al meer dan 24 uur verder en het is nog niet opgeheven. 

Ik weet wel dat als dit is opgelost ik na een andere provider ga

Heel jammer dat je odido niet kan bereiken en de chatbod izzi je ook niet verder helpt

Ik hoop dat iemand van odido reageerd want ik heb alles gewoon nodig voor me werk dus odido zit me nu aan alle kanten dwars

 


Het kan even duren voor je betaling volledig is verwerkt, zodra dit gebeurt wordt je weer aangesloten. Misschien voortaan toch zorgen dat het niet zover komt dat je afgesloten wordt,  Odido biedt ook betalingsregelingen aan wanneer je even krab bij kas zit. Daarbij zit niemand je dwars, als jij je aan jouw verplichtingen houdt, doet Odido dit ook. Ben trouwens een klant, geen medewerker. 


Hoihoi, 

 

Dat snap ik maar er staat als je via ideal betaald dat het zo geregeld is. 

Je hebt helemaal gelijk hoor maar soms kunnen dingen fout gaan lijkt me. 

Nou het is een beetje irritant dat als ik iets opmerk en het gelijk oplost dat odido in die zin niet eens te bereiken is dus is dit voor mij wel degelijk dwars vanwege me werk maar daar ga ik geen discussie over aan ben tevens gewoon aan het werk :) 

En het hoeft niet persee krab bij kas te zijn soms kunnen dingen fout lopen zelfs bij de bank

Maar dankjewel voor je reactie ;)

 


Beste @Linsyvanbeek Dubbel posten is verboden en zinloos omdat je dan opnieuw onderaan de lijst komt.

Hou het bij je eerste topic dan wordt je het snelst geholpen Klik hier