Skip to main content
Beantwoord

Geen betalingsachterstand meer maar nog steeds geblokkeerd

  • 17 september 2024
  • 6 reacties
  • 145 Bekeken

Beste lezer,

Ik had een betalings achterstand deze is gelijk betaald maar ik was wel afgesloten nu ben ik nog steeds niet aangesloten meerdere malen me telefoon aan en uit gezet simkaart erin en eruit maar niks werk.

Zowel in de app als op de site staat geen factuur meer open 

Ook kan ik odido nu niet bereiken omdat ik een blokkade heb.

Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door Cristien

@Linsyvanbeek Kijk even in je my-Odido in je facturen. Misschien was er inmiddels een nieuwe rekening of staat er nog iets open. 
Vul al je gegevens in in je community account dan kan een moderator je sneller helpen

Bekijk origineel

6 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 september 2024

Het is toch eigenlijk belachelijk.

 

Sinds gisteren nacht geblokkeerd gistermorgen gelijk alles betaald wat er eventueel open stond en het is nu al meer dan 24 uur verder en het is nog niet opgeheven. 

 

Ik weet wel dat als dit is opgelost ik na een andere provider ga

 

Heel jammer dat je odido niet kan bereiken en de chatbod izzi je ook niet verder helpt

 

Ik hoop dat iemand van odido reageerd want ik heb alles gewoon nodig voor me werk dus odido zit me nu aan alle kanten dwars

 

 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7974 reacties
  • 17 september 2024

Goedemiddag @Linsyvanbeek  Bij een eerdere achterstand en blokkade moet echt alles in één keer worden betaald.

Hoe heb je betaald?  Zelf overmaken kost altijd meer tijd (werkdagen)
 

Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betaalachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.

https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel/betalen

Heb je al je gegevens ingevuld in je account? (Zie mijn onderschrift) 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 september 2024

Hoi @Cristien 

Ik heb gisterenochtend alles betaald via ideale.

Er staat im zowel odido app als odido site dat er niks meer open staat

Mvg linsy

 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7974 reacties
  • Antwoord
  • 17 september 2024

@Linsyvanbeek Kijk even in je my-Odido in je facturen. Misschien was er inmiddels een nieuwe rekening of staat er nog iets open. 
Vul al je gegevens in in je community account dan kan een moderator je sneller helpen


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 september 2024

Dit doe ik de gehele dag al niks nieuws..

Ga ik doen thnx

 


Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator | Mobiel
  • 125 reacties
  • 18 september 2024

Hi @Linsyvanbeek, welkom op onze Community! Goed om te lezen dat je alle betalingen hebt voldaan. Ik ben met je gaan meekijken en ik zie dat de blokkade inmiddels is verwijderd. Klopt het dat alles weer werkt naar toebehoren? Ik hoor het graag van je!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen