Skip to main content

Ik heb een samsung s22 met E sim en wil voor mijn werk een simpele telefoon erbij. Wat ben ik dan nodig voor die andere telefoon?

 

Mvg

 

Johan

Je zou ook de zakelijke sim als 2e simkaart in dezelfde telefoon stoppen en gebruiken.


Dit is gewoon privé maar kom voor mijn werk bij bedrijven waar je geen camera op de telefoon mag hebben. Heb nog een simpele telefoon zonder camera waar ik een simkaartje in miet doen. Maar wel met mijn eigen nummer.

 


Hi @Stippie75, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Begrijp ik goed dat jij jouw eigen telefoonnummer graag zou willen gebruiken in een extra toestel? In dat geval kun je bij ons een Duo-simkaart bestellen via jouw Mijn Odido omgeving. Hiervoor betaal je eenmalig € 35,59. Je krijgt dan voor jouw telefoonnummer een extra simkaart opgestuurd die je in een ander toestel kunt stoppen. Houd er wel rekening mee dat je de simkaarten niet tegelijkertijd kunt gebruiken. Als je dus bijvoorbeeld met het ene toestel belt, dan kun je op dat moment niet met de andere bellen. Meer informatie over de Duo-simkaart vind je op deze pagina van onze website. Mocht je nog vragen hebben, laat het mij dan gerust weten!


Reageer