Skip to main content

Hallo, ik heb op vrijdag 13/09/2024 een iPhone 15 pro met bestelnummer 220130426 besteld en de telefoon is nog steeds niet geleverd in de winkel. Kan iemand mij vertellen hoe lang ik moet wachten?

Hallo @AleDj 

Had je de 128gb besteld? Alleen zwart is leverbaar vanaf 20 september, de andere kleuren zijn op voorraad volgens de website. Het duurt overigens enkele werkdagen voordat je bericht krijgt van een winkel medewerker dus misschien krijg je bericht in de loop van de week.


Hallo @AleDj 

Had je de 128gb besteld? Alleen zwart is leverbaar vanaf 20 september, de andere kleuren zijn op voorraad volgens de website. Het duurt overigens enkele werkdagen voordat je bericht krijgt van een winkel medewerker dus misschien krijg je bericht in de loop van de week.

Hallo, ja, ik heb 128GB besteld. Bedankt voor het antwoord.


Hi @AleDj, fijn dat Odido Superuser @Waqqas je aan meer duidelijkheid heeft hebt kunnen helpen! Het klopt inderdaad dat deze variant op dit moment nog niet op voorraad is, maar we verwachten hem op 20 september weer in ons magazijn te hebben. Je krijgt van mijn collega's in de winkel een SMS zodra je jouw nieuwe pareltje op kan komen halen! Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden.


Reageer