Skip to main content

Ik wil een telefoon retour sturen, heb ik ook al aangevragen en is goedgekeurd. Maar ik heb geen pakbon bij het pakketje. Er staat wel in de eisen dat ik deze mee moet sturen en dat het anders afgekeurd kan worden. Daarom de vraag, kan ik het zo opsturen zonder pakbon zonder problemen?

Hi Kamiel. goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over het retourneren van je toestel. Fijn om te lezen dat je al goedkeuring hebt gehad en dat je het pakket kan terugsturen! Ik zie op onze website inderdaad dat wij nog vermelden dat de pakbon erbij moet zitten, maar deze sturen we al een tijdje niet meer mee. Sorry voor de verwarring! Ik zou je daarom alleen willen vragen om de e-mail met het retouradres uit te draaien en deze in het pakket te doen. Ik ga ondertussen mijn collega's vragen om de informatie op onze website aan te passen, zodat we dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Mocht je nog vragen hebben voor nu, laat het mij dan gerust weten!


Reageer