Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
krijg mijn nieuwe bestelling niet toegevoegd in de odido app
Sinds februari internet+TV. Stond gewoon op mijn dashboard in mijn odido. Sinds kort een mobiel abonnement. Als ik dit wil koppelen krijg ik te zien dat nummer onbekend is, terwijl het mobiele nummer wel bij klantvoordeel staat. Als ik internet+TV ontkoppel (dus leeg dashboard) kan ik wel het mobiel nummer koppelen, maar kan ik internet+TV niet koppelen, krijg ik te zien dat de gegevens niet in jullie systeem voorkomt.
Hallo Allemaal,Ik probeer mijn telefoonnummer te koppelen aan mijn account. Echter krijg ik elke keer de volgende melding te zien. "Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.” Kan iemand mij hiermee helpen?Alvast bedankt.
Ik voer mijn gebruikersnaam en wachtwoord in, maar wanneer ik bij de telefonische verificatie kom, ontvang ik geen code op mijn telefoon en ik kan dit probleem maar niet oplossen
Goededag,Het lukt mij niet om in te loggen op de Odido-app van wegen de 2staps verificatie. Hij stuurt de sms namelijk naar het gsm-nummer van mijn tijdelijke Sim kaart (i.v.m. nummerbehoud)die niet meer werkt. Ik kan daardoor niet inloggen. Kan die aangepast worden naar mijn huidige nummer. groet Andy
Ik wil graag een account wissen omdat ik het Email adres wil gebruiken om een telefoonnummer aan te koppelen dat nu op een ander odido account staat. Als ik het telefoonnummer nu aan dit account wil koppelen dan gaat dat niet omdat odido zegt dat het al aan een ander account gekoppeld is, en als ik van dat account het Email adres wil wijzigen dan gaat dat niet omdat odido zegt dat het Email adres al in gebruik is voor een ander account. Ik zou het sowieso fijn vinden als odido gewoon het telefoonnummer als account gebruikt om dit soort rare problemen te voorkomen.
Beste,Ik krijg steeds email dat ik een reset heb aangevraagd voor het resetten van het wachtwoord van Mijn Odido, maar ik heb dit niet aangevraagd. Is dit een hackpoging? Zijn jullie hiervan op de hoogte? De e-mails zijn verstuurd door _noreply@odido.nl
Ik krijg nu al voor de 2de keer (gisteren ook al) een mail dat iemand mijn wachtwoord probeert te resetten. Ik wil dit dus absoluut niet en ben dit dan ook niet. Als ik de mails negeer kunnen ze dan echt blijvend niks?
Hi, Ik ben zojuist overgegaan naar Odido met nummberbehoud. Mijn QR code voor de eerste esim werkte niet meer omdat deze op een defecte telefoon gekoppeld was. Nu met de nieuwe telefooon heb ik via de klantenservice een nieuwe eSIM kunnen aanvragen. Deze is nu gekoppeld aan mijn telefoon. Als ik nu in de app wil activeren dan gebeurt er niks nadat ik op de activeren knop druk. Ook via een computer op de website als ik de eSIM wil activeren die klaarstaat ga ik naar de IDIN check, als deze is gedaan kom ik weer terug in het dashboard maar is er nog steeds niks geactiveerd. Ik zit nu dus zonder mobiel bereik/data. De Odido shop hier is dicht dus daar kan ik ook niet terecht.
Schrijf abonnement kosten af heb geen abonnement heb prepaid?
Zojuist is het telefoonnummer van mijn zoon (dat op mijn naam staat) overgezet naar Odido. Ik krijg deze echter niet aan het bestaande account gekoppeld, waarschijnlijk omdat mijn hotmail account aan dit nummer is gekoppeld, in plaats van het gmail account. Zou een medewerker dit email adres kunnen aanpassen? Ik heb het juiste emailadres in mijn profiel vermeld.
I recently switched from Prepaid to subscription for my simcard physically on the store but now I cannot login in into my odido and add the subscription. Every time I try to log in there is an error.
Ik ben pas geleden overgestapt naar Odido en wil nu mijn mobiele abonnement toevoegen aan de app. Bij het invoeren van de sms-code krijg ik de melding “Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer.”Ik blijf deze melding elke keer. Wat is er aan de hand?
Beste, Ik heb al een paar keer gebeld en wordt er nu beetje moedeloos van. Ik heb pas een sim only abonnement aangevraagd maar dit nummer kan ik niet koppelen en ook niet inzien in het account van dat nummer.Krijg telkens dit nummer kennen we niet of kan abonnement niet koppelen. Willen jullie aub alles goed zetten en liefst in een account want dit is erg vervelend.
Sinds gisteren ben ik succesvol overgestapt naar Odido mobiel internet met nummerbehoud via een combi deal van GSMWEB (telefoon + sim). Aangezien ik ook Odido Thuis Internet heb, krijg ik ook al het klantenvoordeel.Echter wil ik graag mijn mobiel internet verbruik kunnen zien en dit lukt niet. Er zijn momenteel twee (mogelijk gerelateerde) problemen:1. Als ik inlog op de Odido website ontvang ik geen 2 factor SMS.2. In de app zie ik mijn mobiel abbonnement niet. Als ik die wilt toevoegen via beheer > abbonnement koppelen > mobiel, en ik voer mijn mobiele nummer in, krijg ik: "Dit mobiele nummer kennen we niet.".Verder kan ik mezelf wel bellen via een andere telefoon, dus het nummerbehoud lijkt wel goed te zijn gegaan.Ik zou hulp erg waarderen!
I deleted my authentification account in MS authenticator. I don’t have a QR code to setup an new login. what to do?
Vele pogingen en twee telefoontjes met de klantenservice verder lukt het mij als nieuwe klant nog steeds niet om mijn 06-abonnement te koppelen aan mijn account. Mijn ‘internet thuis’ abonnement staat in mijn account maar het koppelen van mijn 06-nummer levert direct na de sms-verificatie telkens dezelfde ‘sorry er ging iets mis’ melding op. Gekmakend en ik kan nu dus op geen enkele manier mijn abonnement en/of verbruik inzien.Kan een medewerker in mijn account meekijken om te zien waar dit misgaat?
Hoi. Ik heb een maand geleden twee abonnementen aangeschaft van esims. Eentje voor mijn vriendin en eentje voor mezelf, beiden op hetzelfde adres. Nu kon zei haar esim gelijk gebruiken en ik moest wachten tot mijn oude abonnement is afgelopen. Ik krijg al vanaf het begin de optie om 2 accounts (die van mezelf en die van mijn vriendin) toe te voegen en als ik daar op druk dan krijg ik een error, zie foto’s. Mijn vriendin kon wel inloggen met haar account op haar mijn Odido maar ik kan niet op die van mezelf inloggen. Ik heb denk ik al 6 keer gebeld in totaal en niemand helpt. Overgestapt naar Odido maar vooralsnog alleen nog maar gedoe geweest.
Ik had een mobiel abonnement bij Tele2, omdat Tele2 Odido is geworden, zit ik met dit probleem.nu wil ik mijn mobiel abonnement toevoegen aan de abonnement die ik heb bij odido, dan krijg ik een melding met: Dit abonnement is al gekoppeld aan een andere account, ontkoppel het abonnement eerst uit het andere account.Ik heb nu totaal geen overzicht op mijn mobiele abonnement, die ik heb bij jullie.Kunnen jullie mijn helpen?
Hello, I bought a prepaid SIM, put it into a cellphone, and I'm able to make and receive calls just fine. However, I am unable to add it to my account or top up from it. It always tells me that it cannot find the number. Because of that, I cannot select a data bundle, and as a consequence, I can't use the internet. What do I need to do to be able to link it to my existing account? I don't want to create a new account for it.Best regards,Daniel
Hallo odido,Ik zou graag mijn odido account en bijbehorende persoonsgegevens willen laten verwijderen. Als het goed is staan er geen actieve abbonementen op dit account. Kunnen jullie dat regelen? Groeten
Goedemorgen,Ik ontvang geen sms code om in te loggen in Mijn Odido Ik heb het geprobeerd via de pc, mobiele webbrowser en de app. Meerdere keren geprobeerd, maar ontvang niks. Graag hulp.
Ik wil mijn e-mailadres aanpassen in mijn account, maar krijg de melding dat dit adres al in gebruik is. Ik heb ook de inloggegevens van dit e-mailadres. Het probleem is dat ik het nieuwe nummer niet kan toevoegen aan mijn nieuwe account omdat deze nog gekoppeld is aan mijn oude account. Hoe en waar kan ik deze koppeling verwijderen in mijn oude account, zodat ik mijn nieuwe account kan gebruiken? Update: Ik heb het al gevonden.
Ik probeer eigenlijk 2 mobiele nummers (van account A) over te zetten naar Account B waar onze Thuis internet is gekoppeld. Echter is dit niet mogelijk, waarschijnlijk om dat de gegevens deels gelijk zijn (voor / achternaam niet denk ik).Kan dit wellicht opgelost worden via hier?
Goedemiddag, Wij mijn vrouw heeft een nieuw abonnement afgesloten, alleen is deze niet gekoppeld aan mijn Odido abonnement ?Hij staat alleen op haar Email adres en haar rekeningnummerTel eindigt op 1081.kenmerk betaling 5001351047263laatste cijfers rek nummer XXX zo lopen we wel de bundel mis ☺ Groeten,Rob
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.