Skip to main content
Beantwoord

wachtwoord

• November 25, 2025
  • 6 reacties
  • 156 Bekeken

Ik krijg nu al voor de 2de keer (gisteren ook al) een mail dat iemand mijn wachtwoord probeert te resetten. Ik wil dit dus absoluut niet en ben dit dan ook niet. Als ik de mails negeer kunnen ze dan echt blijvend niks?

Beste antwoord door Linh_desu

Heb net telefoontje van Odido servicedesk terug gehad en moest de fraude afdeling mailen met screenshots zodat ze dit na kunnen kijken. Je kan denk ik ook even bellen / mailen zodat ze meerdere meldingen binnen hebben, dan moet het wel een keer opgepakt worden.

edit: heb al gauw een reactie terug vd fraude afdeling:

dit is het advies voor nu als je nog steeds last van hebt.

6 reacties

Linh_desu
  • is een Top Poster
  • November 25, 2025

Je bent niet de enige! Ik heb hier ook sinds eergisteren last van. Word poging(en) gedaan op een wachtwoord reset die ik NIET zelf heb aangevraagd. Heb gisteren telefonisch contact genomen met odido en zou vandaag hierover terug gebeld worden…

hopelijk kan odido meekijken wat er precies aan de hand is.

• Auteur
  • is een King Poster
  • November 25, 2025

Je bent niet de enige! Ik heb hier ook sinds eergisteren last van. Word poging(en) gedaan op een wachtwoord reset die ik NIET zelf heb aangevraagd. Heb gisteren telefonisch contact genomen met odido en zou vandaag hierover terug gebeld worden…

hopelijk kan odido meekijken wat er precies aan de hand is.

Ben benieuwd of ze er wat mee kunnen, als ik vandaag geen reactie krijg, bel ik er ook maar eens achteraan. 

Linh_desu
  • is een Top Poster
  • Antwoord
  • November 25, 2025

Heb net telefoontje van Odido servicedesk terug gehad en moest de fraude afdeling mailen met screenshots zodat ze dit na kunnen kijken. Je kan denk ik ook even bellen / mailen zodat ze meerdere meldingen binnen hebben, dan moet het wel een keer opgepakt worden.

• Auteur
  • is een King Poster
  • November 25, 2025

Ga het gelijk ook even doen!

• Auteur
  • is een King Poster
  • November 25, 2025

Ga het gelijk ook even doen!

Krijg ook gelijk bijna een antwoord dezelfde reactie, 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • November 25, 2025

Hallo ​@KimStijfs 

Als je de wachtwoord reset mails negeert dan kan diegene niks doen.