Skip to main content
Beantwoord

abonnement kosten afgeschreven terwijl ik prepaid heb?

• November 19, 2025
  • 6 reacties
  • 58 Bekeken

Schrijf abonnement kosten af heb geen abonnement heb prepaid?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@L.HUIJBRECHTS ik snap heel goed dat je dit vragen oproept en ik zoek graag voor je uit waar deze kosten vandaan komen! Gaat het om een mobiel of Internet + TV abonnement? Gaat het toevallig om een eindfactuur van je abonenment, nadat deze is omgezet naar Prepaid? Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Heb je ook voor mij een screenshot van de afschrijving? In de omschrijving staat een klantnummer vermeld. Deze begint vaak met 1.****. Zou je die met mij kunnen delen? Dan kan ik meteen zoeken welk abonnement hierbij hoort en je meer duidelijkheid hierover geven. 

Ik zie je reactie graag tegemoet!

6 reacties

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 19, 2025

Abonnement kosten in rekening gebracht en heb alleen prepaid 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@L.HUIJBRECHTS ik snap heel goed dat je dit vragen oproept en ik zoek graag voor je uit waar deze kosten vandaan komen! Gaat het om een mobiel of Internet + TV abonnement? Gaat het toevallig om een eindfactuur van je abonenment, nadat deze is omgezet naar Prepaid? Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Heb je ook voor mij een screenshot van de afschrijving? In de omschrijving staat een klantnummer vermeld. Deze begint vaak met 1.****. Zou je die met mij kunnen delen? Dan kan ik meteen zoeken welk abonnement hierbij hoort en je meer duidelijkheid hierover geven. 

Ik zie je reactie graag tegemoet!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 20, 2025

Heb geen auto louisa oomen [verwijderd door moderator]

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@L.HUIJBRECHTS plaats privégegevens altijd in je profiel en nooit openbaar op onze community. Op deze manier blijven je gegevens afgeschermd en kunnen alleen wij ze inzien. Ik heb ze voor nu in je profiel geplaatst, alleen mis ik nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Zou je ook een screenshot van de afschrijving met mij kunnen delen? Graag zichtbaar met de omschrijving, dan kan ik op het klantnummer zoeken waar deze afschrijving vandaan komt!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 21, 2025

Bank [verwijderd door moderator] geboortedatum kan van Bank niks doorgeven hopelijk zo genoeg gegevens alvast bedankt [verwijderd door moderator]

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@L.HUIJBRECHTS ik wou je willen vragen om privégegevens altijd in je profiel te plaatsen en niet openbaar op onze community. Bij je telefoonnummer zie ik dat de adresgegevens niet overeenkomen met wat er in ons systeem bekend is. Zou je de juiste adresgegevens in je profiel kunnen plaatsen? Ik heb ook echt een screenshot van deze afschrijving nodig, zodat ik het voor je kan onderzoeken. Je kunt altijd een kopie van de bankafschrift maken of opvragen bij je bank. Of check in de omschrijving welk klantnummer erbij vermeld staat. Dan kan ik hierop gaan zoeken!