Skip to main content
Beantwoord

koppelen abonnement aan Odido app lukt niet

• November 19, 2025
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Ik ben pas geleden overgestapt naar Odido en wil nu mijn mobiele abonnement toevoegen aan de app. Bij het invoeren van de sms-code krijg ik de melding “Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer.”

Ik blijf deze melding elke keer. Wat is er aan de hand?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Uncles1967 dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je nog een account hebt, wat momenteel gekoppeld staat aan je oude Internet + TV abonnement. Dat is ook de reden dat het niet lukt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd en je abonnement ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je mobiele abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Mocht het niet lukken, dan verneem ik graag op welke manier je het probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. Ook ontvang ik graag een screenshot van de foutmelding (zonder privégegevens). 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!

3 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Uncles1967 wat leuk dat je naar ons bent overgestapt, we heten je van harte welkom bij onze Odido familie! Ik snap heel goed dat je je mobiele abonnement wilt kunenn koppelen in de app, laten we samen naar een oplossing kijken. Krijg je deze foutmelding alleen te zien in de app of ook via een laptop/browser? Gaat het alleen om het toevoegen van je mobiele abonnement een een account waar nu nog geen abonnement in staat gekoppeld? Als er al een abonnement in staat gekoppeld, dan is het alleen mogelijk om meerdere abonnementen in 1 account samen te voegen als de naam, adresgegevens, geboortedatum en het e-mailadres overeenkomen met elkaar. Is dat het geval? 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • November 20, 2025

Hi ​@Pharwin van Odido ,

ik heb mijn gegevens aangevuld.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Uncles1967 dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je nog een account hebt, wat momenteel gekoppeld staat aan je oude Internet + TV abonnement. Dat is ook de reden dat het niet lukt. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd en je abonnement ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je mobiele abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Mocht het niet lukken, dan verneem ik graag op welke manier je het probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. Ook ontvang ik graag een screenshot van de foutmelding (zonder privégegevens). 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!