Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen/inzien

• November 15, 2025
  • 14 reacties
  • 116 Bekeken

Beste,

Ik heb al een paar keer gebeld en wordt er nu beetje moedeloos van. Ik heb pas een sim only abonnement aangevraagd maar dit nummer kan ik niet koppelen en ook niet inzien in het account van dat nummer.

Krijg telkens dit nummer kennen we niet of kan abonnement niet koppelen. Willen jullie aub alles goed zetten en liefst in een account want dit is erg vervelend.

Beste antwoord door rodenessen

Goedemiddag ​@rodenessen dank je wel voor het delen van de informatie, ik zie dat alles netjes klopt! Ik heb zojuist het e-mailadres aangepast van het nummer wat eindigt op ***8613. Het systeem heeft ongeveer een half uur nodig om dit te verwerken. Alle gegevens komen nu overeen en het koppelen zou dan ook moeten lukken. Zou je het kunnen proberen? 

Mocht het niet lukken, dan verneem ik graag welke (fout)melding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). Ook ontvang ik graag een screenshot van de foutmelding (graag zonder privégegevens). Als het dezelfde foutmelding als in je eerdere post betreft, hoef je het niet nogmaals te delen.

Ik hoop dat het nu lukt en ik zie je reactie graag tegemoet! 

het werkt heel erg bedankt! 🥳👌

14 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • November 15, 2025

Hallo ​@rodenessen 

Is het nummer al actief of nog niet?

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • Debutant
  • November 15, 2025

Hoi, heb alle gegevens ingevuld. 

Nummer waar het over gaat doet het wel, maar via dat account kan die het abonnement niet vinden en kan deze ook niet toevoegen. Zegt dat die het nummer niet kent. Al staat op mijn dashboard nu net ineens dat nummer toevoegen maar kom niet verder

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi rodenessen, leuk dat je voor ons hebt gekozen voor je Sim Only en goed dat je Mijn Odido wil gebruiken. Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb direct meegekeken en je Mijn Odido account en je Sim Only lijken goed te werken. Was het inmiddels gelukt? Mocht het nog niet werken, heb je dan een screenshot voor me? En probeer je dit via de App of via de website?

• Auteur
  • Debutant
  • November 17, 2025

Dit zie ik als ik op mijn account via dashboard dit nummer toevoegen klik.  En in account van sim only abonnement zie ik dit

• Auteur
  • Debutant
  • November 17, 2025

Beste,

Heb beide geprobeerd app en website maar wil graag kunnen inzien hoe en wat met verbruik en kosten etc. Liefst in mijn eigen account waar ik ook mijn mobiel en internet/tv abonnement heb. Wellicht kan dat samengevoegd worden. Alvast bedankt.

• Auteur
  • Debutant
  • November 17, 2025

Sorry maar ook als ik inloggen met het betreffende nummer zie ik niks hij herkent het nummer of abonnement niet. Ik weet ook niet of deze sim nog geactiveerd moet worden maar dat gaat dus ook niet om dat ik er niet in kom😅

Zal even kort uitleggen;

Het nummer wat nu sim only is, was een prepaid nummer, ook van jullie.

Ik heb een sim only aangevraagd op dit nummer en zou een nieuwe simkaart krijgen en heb hier nummerbehoud voor aangevraagd en dit is ook goedgekeurd.

Alleen die simkaart kreeg ik niet, dus hebben ze later een nieuwe gestuurd, al kreeg ik in de tussentijd wel een die 1e simkaart, en deze werkt, de 2e die ik toegestuurd kreeg heb ik net geprobeerd maar die doet het dus niet. Ik weet niet of hier nog iets van fout in kan zitten. 

Maar nu gaat het me dus voornamelijk om dat dit abonnement en nummer niet herkent word in app site en beide accounts. 

Hoop dat dit zo duidelijk is.

Hoor het graag. Mvg Robin 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Robin, bedankt voor de extra informatie, helemaal duidelijk nu! Het gaat dus om een 2e mobiele nummer, deze staat nog niet in je profiel, maar klopt het dat het om het nummer 06****13 gaat? Dit abonnement stond inderdaad nog een oud Mijn Odido account gekoppeld. Deze heb ik zojuist verwijderd. Nu moet het lukken om het mobiele nummer te koppelen aan je huidige Mijn Odido account waar je andere abonnementen aan gekoppeld staan. Laat je het me weten of het is gelukt? Zo niet, laat het me dan weten. Dan moet ik het e-mailadres dat aan het 3e abonnement gekoppeld staat (r***8@gmail.com)  wijzigen naar het e-mailadres dat je ook bij je eerste 2 abonnementen gebruikt (r***n@msn.com). Ik hoor het van je! 😊 

• Auteur
  • Debutant
  • November 18, 2025

Hoi, bedankt, ja klopt dat nummer is het. Ik kan momenteel nergens inloggen en de app en site ligt er volgens mij uit.. 

• Auteur
  • Debutant
  • November 18, 2025

Lukt helaas nog steeds niet. Krijg weer melding dat ik klantenservice moet bellen en dat het nummer niet bekend is

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@rodenessen dank voor de toelichting! De reden dat je het nummer wat eindigt op ***8613 niet kunt toevoegen aan je bestaand account, heeft te maken met dat het e-mailadres niet overeenkomt. Om meerdere abonnementen in 1 account samen te voegen, dient de naam, adresgegevens, geboortedatum en het e-mailadres overeen te komen met elkaar. Ik zie dat alles matcht, behalve het e-mailadres bij dat nummer. Dat lijkt de oorzaak te zijn en gaan we voor je aanpassen! Omdat een wijziging in het e-mailadres best belangrijk is, moeten we aan aantal controlevragen stellen. Zou je 3 goede antwoorden kunnen geven op de onderstaande vragen: 

- Wat is het precieze bedrag van de laatst afgeschreven factuur?

- Naar welk telefoonnummer bel je veel?

- Waar heb je het toestel/contract aangeschaft?

- Welk merk + type toestel heb je? 

Daarnaast heb ik ook een verificatiecode per sms naar het nummer verstuurd wat eindigt op ***8613. Zou je die met mij kunnen delen? Dan kan ik het e-mailadres voor je wijzgen, zodat alles overeenkomt en je het abonnement kunt koppelen! 

• Auteur
  • Debutant
  • November 19, 2025

Hoi 

Antwoord 1. €49,49

Antwoord 2. Denk die eindigt op 2768 

Antwoord 3 . Via jullie

Toestel Samsung S25 

Antwoord 4. 375223

Dit zijn mijn gegevens tel. Eindigt 8912 niet die van nummer eindigt op 8613

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag ​@rodenessen dank je wel voor het delen van de informatie, ik zie dat alles netjes klopt! Ik heb zojuist het e-mailadres aangepast van het nummer wat eindigt op ***8613. Het systeem heeft ongeveer een half uur nodig om dit te verwerken. Alle gegevens komen nu overeen en het koppelen zou dan ook moeten lukken. Zou je het kunnen proberen? 

Mocht het niet lukken, dan verneem ik graag welke (fout)melding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). Ook ontvang ik graag een screenshot van de foutmelding (graag zonder privégegevens). Als het dezelfde foutmelding als in je eerdere post betreft, hoef je het niet nogmaals te delen.

• Auteur
  • Debutant
  • Antwoord
  • November 20, 2025

het werkt heel erg bedankt! 🥳👌

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@rodenessen Superfijn dat het is gelukt, daar ben ik blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan. We helpen je altijd graag verder. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je! 😄